toleranssisiipi
Langennut enkeli
Tiedän ja anti olla olin idiootti, kun kysyin sellaista.
Ei se mitään. Tässä toikissa saa kysyä erinäisiä kysymyksiä.
Tiedän ja anti olla olin idiootti, kun kysyin sellaista.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on olemassa vain tyhmiä vastaajia.Tiedän ja anti olla olin idiootti, kun kysyin sellaista.
Juu ja nyt tein itsestäni täyden pellen.
No en mä ainakaan kauheasti olis loukkaantunutAha, minusta kukaan ei ole tyhmä paitsi ehkä joskus 1, mutta en sano hänen nimeä, ettei hän loukkaannnu.
On hyvä treenata kielitaitoaan joskus. Jos sitä vaikka sattuis joskus ihan oikeastikin tarvitsemaan.
Noooh, kyllähän täältä muutama suomalainenkin toikki seasta löytyy.
Missä muka?!?! Näytä yksikin?!!?
Sori.Aha, minusta kukaan ei ole tyhmä paitsi ehkä joskus 1, mutta en sano hänen nimeä, ettei hän loukkaannnu.
Yks tyyppi oli tilannu Froikkari soittamaan synttäreilleen. Mitähän mahtavat tommosesta keikasta pyytää?
Useimmat hinnoittelevat työnsä rahassa, tosin olen kuullu, että esim. metsäpalsta on kelvannu rahan sijaan työpalkaksi.
Veikkaisin kuitenkin että ensisijaisesti just sitä rahaa pyytävät tommosesta keikasta. Puhdas arvaus, ei tieto.
Useimmat hinnoittelevat työnsä rahassa, tosin olen kuullu, että esim. metsäpalsta on kelvannu rahan sijaan työpalkaksi.
Veikkaisin kuitenkin että ensisijaisesti just sitä rahaa pyytävät tommosesta keikasta. Puhdas arvaus, ei tieto.
Aika monet vetää settinsä ihan kaljapalkallaki.
Jos asuisin luolassa, niin menisikö alkoholia alimaallisesti?
Tyhmänä olemisesta.Mistä sori?