Kielenkärjelläni yletyn koskettamaan omaa nenääni.Moe Szyslak sanoi:Saan taivutettua ukkovarpaita ylöspäin lähes kaksinkerroin.:eek!:
Moni ihmetellyt moista.:ahem:
Mä taas pystyn ajamaan autoa ilman jalkoja.:ahem:kana-fin sanoi:Osaan ajaa polkupyörää ilman käsiä. Osaan myös kävellä ilman käsiä. Autonkin ajaminen sujuu ilman käsiä kunhan on matkustaja.
Saa muidenkin erityistaitoja kertoa. Minulla esimerkiksi on tuttava, jonka kyky taitella sanomalehti biojäteastiaan on vertaansa vailla. Itse olen siirtynyt käyttämään tarkoitukseen sopivia muovipusseja.kouvotsvoni sanoi:Päässälasku onnistuu ihan hyvin.. Helpompi olisi kait sanoa mitä erityistaitoja muilla tuntuu olevan.
toleranssisiipi sanoi:Osaan röhästä kolapullokarkin kurkusta takas suuhun.
Mitäs sä olet viimeksi päissäsi laskeskellut?kouvotsvoni sanoi:Päässälasku onnistuu ihan hyvin.
No sanoisin notta hahmo Bobakilla on ylivertainen tietämys/muisti tai kuukletus-taito formula-asioista.haju sanoi:Saa muidenkin erityistaitoja kertoa.
Minä osaan naksuttaa kaikkia sormia ja kukaan ei tykkää. Hirttosilmukan osaisin tehdä nopeasti, vetosolmusta ei niin tietoa.. Päissäsi laskeskelen notta...nyt olis....5. olut menossa?PuoliPöhkö sanoi:Mitäs sä olet viimeksi päissäsi laskeskellut?
Mä osaan linksuttaa peukaloita silleen jänskästi että naisväkeä äklöttää
ja tehdä yhdellä kädellä vetosolmun abäut puolessa sekunnissa.
Ja yksi erityistaidon puute on se, etten ole vieläkään opetellut viikkaamaan T-paitaa silleen nopsan jänskästi. Kyl sä tiät.
Ilmapuntarin kanssa vai ilman?joukahainen sanoi:Pystyn ennustamaan sateen / ukonilman tulon pelottavalla tarkkuudella.
Meillä on sittenkin jotain yhteistä. :jaska:haju sanoi:Kielenkärjelläni yletyn koskettamaan omaa nenääni.
Oslon oma sammakkomies. :eek!:joukahainen sanoi:Pystyn ennustamaan sateen / ukonilman tulon pelottavalla tarkkuudella.