haju
Banned
lara sanoi:Meillä on sittenkin jotain yhteistä.
![](http://www.planetsmilies.com/smilies/love/love0025.gif)
lara sanoi:Meillä on sittenkin jotain yhteistä.
Peesataas tätä. Muutkin sormet ylitaipuvat.Lancer sanoi:Saan taivutettua peukalon ulospäin 45 asteen kulmassa. Mutsilta periytynyt kun se itsekkin osaa vastaavan, veli myös.
Mutta norjaa osaa kuka tahansa suomalainen tarpeeksi juotuaan:ahem:joukahainen sanoi:Ymmärrän puhuttua tanskan kieltä. :eek!:
Tunnusta pois, että luettuasi oheisen yritit nuoleskella nenääsihaju sanoi:Kielenkärjelläni yletyn koskettamaan omaa nenääni.
haju sanoi:Tunnusta pois, että luettuasi oheisen yritit nuoleskella nenääsi![]()
Onnia! Oliko turnaus vai käteispeli?burb sanoi:Olen ylivertainen pokerin pelaaja, äsken voitin $250 000
Tehdään joukkokanne! :mad_old:kouvotsvoni sanoi:Hävisin heti kaikki rahani pokerissa. Pitäisikö nyt haastaa burb oikeuteen?
Se on tuo sinun erikoinen pokerinaamasi.burb sanoi:Olen ylivertainen pokerin pelaaja, äsken voitin $250 000
Minullakin on tuon perusteella yliliikkuvat olkanivelet. Vai onkohan tissini vain mitoiltaan keskimääräistä runsaammat?WebSlave sanoi:Pystyn koskettamaan oikealla kädelläni vasenta nänniäni pään takaa. Tai vasemmalla oikeaa. Käytännössä siis omaan yliliikkuvat olkanivelet.
Sama. Paitsi että mittatikku on virallisen tarkastusmittauksen perusteella 0,243 m.WebSlave sanoi:Lisäksi saan peukalon ja pikkurillin suoraan linjaan, jolloin minulla on käytettävissä kätevä ...
Sitä tissiä ei siis ole tarkoitus nostaa.haju sanoi:Minullakin on tuon perusteella yliliikkuvat olkanivelet. Vai onkohan tissini vain mitoiltaan keskimääräistä runsaammat?
No kyllä se haarukka minullakin äärilleen venytettynä on pikemmin 24,5 cm, mutta se 24 cm on hyvä käytännön tilanteita varten.PuoliPöhkö sanoi:Sama. Paitsi että mittatikku on virallisen tarkastusmittauksen perusteella 0,243 m.