Erityistaitoni

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Saan taivutettua peukalon ulospäin 45 asteen kulmassa. Mutsilta periytynyt kun se itsekkin osaa vastaavan, veli myös.

burb

.
Olen ylivertainen pokerin pelaaja, äsken voitin $250 000

burb

.
Lapsena osasin matkia kuikkaa niin hyvin että ne vastaili mulle. Tai sitten vaan halusivat mun tukivan leipäläpeni.
Sitten tuli äänenmurros ja taito katosi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Hävisin heti kaikki rahani pokerissa. Pitäisikö nyt haastaa burb oikeuteen? ...Tosin voitin tänään 30euroa ja hiluja Tuplapotista.

Mangelo

Well-known member
Osaan kääntää sormia 90 astetta kämmenselän puolelle.

WebSlave

Trackman
Pystyn koskettamaan oikealla kädelläni vasenta nänniäni pään takaa. Tai vasemmalla oikeaa. Käytännössä siis omaan yliliikkuvat olkanivelet.

Lisäksi saan peukalon ja pikkurillin suoraan linjaan, jolloin minulla on käytettävissä kätevä 24 sentin mittatikku, tai vaihtoehtoisesti pystyn soittamaan kosketinsoittimilla oktaavin ja terssin laajuisia sointuja.

Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
burb sanoi:
Olen ylivertainen pokerin pelaaja, äsken voitin $250 000
Se on tuo sinun erikoinen pokerinaamasi.
Hämäät vastustajan luulemaan että sä olet ihan kuutamolla tai paniikissa. Tai molempia.
Sä isket kun se luulee pelaavansa vähämielisen kanssa. Käytät vastustajan heikkoutta hyväksesi. Röyhkeetä.

Itsellä unohtui mainita että
kykenen sujuttamaan teelusikan varren nenääni. Lusikkaosa jää tosin ulkopuolelle.
Kokemuksen perusteella naisväki ei osaa arvostaa tätäkään erityispiirrettäni.

haju

Banned
WebSlave sanoi:
Pystyn koskettamaan oikealla kädelläni vasenta nänniäni pään takaa. Tai vasemmalla oikeaa. Käytännössä siis omaan yliliikkuvat olkanivelet.
Minullakin on tuon perusteella yliliikkuvat olkanivelet. Vai onkohan tissini vain mitoiltaan keskimääräistä runsaammat?

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
WebSlave sanoi:
Lisäksi saan peukalon ja pikkurillin suoraan linjaan, jolloin minulla on käytettävissä kätevä ...
Sama. Paitsi että mittatikku on virallisen tarkastusmittauksen perusteella 0,243 m.

Saan myös käteni suoraan linjaan, jolloin käytössä on kätevä 194 cm:n mittatikku.

WebSlave

Trackman
haju sanoi:
Minullakin on tuon perusteella yliliikkuvat olkanivelet. Vai onkohan tissini vain mitoiltaan keskimääräistä runsaammat?
Sitä tissiä ei siis ole tarkoitus nostaa. ;) Runsaammilla tisseilla niillä nänneillä on tapana valahtaa entistä alemmas. :D
PuoliPöhkö sanoi:
Sama. Paitsi että mittatikku on virallisen tarkastusmittauksen perusteella 0,243 m.
No kyllä se haarukka minullakin äärilleen venytettynä on pikemmin 24,5 cm, mutta se 24 cm on hyvä käytännön tilanteita varten.

Eihän tuo koripalloilijalle olisi mikään erityistaito, mutta minä olen vain 172 cm pitkä, eikä minulla ole mitkään jättikourat.

Viimeksi muokattu: