Erityistaitoni

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
JasonD sanoi:
No juu, meillä on erilaisia näkemyksiä eri asioista.
Mulle joku simmpeli juttu on jollekin erityistaito.

Niin noh. Mä voisin alkaa väittää että mulla on erityistaito jos osaisin vaihtaa Suzuki SX4:n sivuvilkun polttimon. Johan sille naurais apinatkin. Kyseessä on kuitenkin vaativampi urakka ja eritkoisempaa taitoa vaativa homma kuin erityistaitona mainittu laturin hiilien vaihto.

Archie

Well-known member
Musta tämä toikki on tavallaan leikillinen, eikä tässä haeta maailmanluokan talenttia. Jos niin olisi, niin tuskinpa tähän tarvitsisi kenenkään täällä osaamisiaan kirjoitella.

Mutta nyt lähden lomille, kauas tekniikasta..... soon moro ja kesiä kaikille!

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Niin noh. Mä voisin alkaa väittää että mulla on erityistaito jos osaisin vaihtaa Suzuki SX4:n sivuvilkun polttimon. Johan sille naurais apinatkin. Kyseessä on kuitenkin vaativampi urakka ja eritkoisempaa taitoa vaativa homma kuin erityistaitona mainittu laturin hiilien vaihto.
:D Jätkä ei osaa vaihtaa sivuvilkun polttimoaaahh. ONNETONTAAAAAAAAAAHH! EIKU EI MITÄÄN enhän mäkään osaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Runarilla on erityistaito. Se osaa naurattaa apinaa!:D :D :D

Tai sitten toi Johan on vaan ruottalainen poikakaveri.:rolleyes:

WebSlave

Trackman
Runar ja Kyllikki sanoi:
Myöskään tässä toikissa mainitut sormien sun muiden nivelien vääntelyt sun muut eivät nekään ole mitään erityistaitoja. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka osaavat ja pystyvät vääntelemään itseään mitä merkillisimmin tavoin.
Itse ymmärsin tämän topikin siten, että kysyttiin taitoja joita valtaosalla (suomalaisista) ei ole. Määrittelemättä millaista prosenttilukemaa valtaosa tarkoittaa. Joka tapauksessa erityistaidon tulisi hieman saada aikaan kunnnioitusta/ihmetystä/kammotusta useimmissa kanssaihmisissä. Omasta olkapäätempustani tiedän, että se aiheuttaa reaktion.

Se on sitten toinen juttu onko jokin tuollainen synnynnäinen ominaisuus taito laisinkaan.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Vellu sanoi:
:D Jätkä ei osaa vaihtaa sivuvilkun polttimoaaahh. ONNETONTAAAAAAAAAAHH! EIKU EI MITÄÄN enhän mäkään osaa.
No kun se polttimo ei ole vaihdettavissa. :p Siihen vaihdetaan koko lamppu. Siksi sen polttimon vaihtaminen ois erityisosaamista. :ahem:

(Juu, ja en oo kokeillut vaihtaa kun ei oo ollut tarvetta. Eikä oo sen väärtti että viittis opetella. Uus maksaa vissin 4 euroa)

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Osaan kääntää silmät silleen että näkyy vaan valkosta.

Tosta skillistä on hyötyä mm. tilanteissa, joissa vaikkapa junassa ollessa joku pikkulapsi tuijottaa herkeämättä mua. Naaman vääntäminen vihasen näköseks kera valkosten silmien saa ne yleensä kääntämään katseensa. Tai sitten ne alkaa pyörittämään itsekin silmiään. Mut enivei, tuijotus loppuu.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
toleranssisiipi sanoi:
Osaan kääntää silmät silleen että näkyy vaan valkosta.

Tosta skillistä on hyötyä mm. tilanteissa, joissa vaikkapa junassa ollessa joku pikkulapsi tuijottaa herkeämättä mua. Naaman vääntäminen vihasen näköseks kera valkosten silmien saa ne yleensä kääntämään katseensa. Tai sitten ne alkaa pyörittämään itsekin silmiään. Mut enivei, tuijotus loppuu.
:D
Sain aika hyvin kuviteltua mielessäni minkä näköinen tuollainen tilanne ois :D :D

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
WebSlave sanoi:
Itse ymmärsin tämän topikin siten, että kysyttiin taitoja joita valtaosalla (suomalaisista) ei ole. Määrittelemättä millaista prosenttilukemaa valtaosa tarkoittaa. Joka tapauksessa erityistaidon tulisi hieman saada aikaan kunnnioitusta/ihmetystä/kammotusta useimmissa kanssaihmisissä. Omasta olkapäätempustani tiedän, että se aiheuttaa reaktion.
Peesaan.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mun mielestä täytyy olla maailmanluokan talentti että saa kirjottaa tänne mitään. :mad:
Mun mielesta sa oot ihan maailman luokkaa tuossa pilkun nussimises mita sa joka paiva harjoitat. Tosi ikava, ettei huumorin tajua ja leikkimielisyytta ole ostettavissa. Olisin tilannu ne sulle postipakettina jostain ulkomailta.

odetus

Well-known member
Saan käännettyä vasemman peukalon 95 asteen kulmaan ilman että avitan sitä toisella kädellä tai millään muullakaan asialla/esineellä.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
odetus sanoi:
Saan käännettyä vasemman peukalon 95 asteen kulmaan ilman että avitan sitä toisella kädellä tai millään muullakaan asialla/esineellä.
Tuolla jo joku muukin mainitsi näistä peukun venytys/taivutus/kiduutushommeleista.
Moon nyt aivan pihalla tästä erityistaidosta.
Kuvaileppa, että mihin suuntaan se peukku taipuu sen 95 astetta. Ylös/taaksepäinkö??

Oma peukku taipuu yhekskööt astetta lähes joka suuntaan, mutta ei tietekään taaksepäin siis ikäänkuin itseä kohti.

odetus

Well-known member
PuoliPöhkö sanoi:
Kuvaileppa, että mihin suuntaan se peukku taipuu sen 95 astetta. Ylös/taaksepäinkö.

Tavalla jos esim liftaat niin se ensimmäinen nivel ylhäältä päin taipuu itseesipäin 95 astetta.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
lara sanoi:
Mun mielesta sa oot ihan maailman luokkaa tuossa pilkun nussimises mita sa joka paiva harjoitat. Tosi ikava, ettei huumorin tajua ja leikkimielisyytta ole ostettavissa. Olisin tilannu ne sulle postipakettina jostain ulkomailta.
:D