Sulla vois olla menekkiä jossakin Saharassa.:ahem:Jussi sanoi:Uusin havaittu kyky: kun menen ulos, alkaa sataa vettä
Tai Pirkkalassa. Tuossa Suomen afrikassa.
Sulla vois olla menekkiä jossakin Saharassa.:ahem:Jussi sanoi:Uusin havaittu kyky: kun menen ulos, alkaa sataa vettä
Mulla on toisinpäin: ajattelen meneväni heti sisälle kun alkaa satamaan.Jussi sanoi:Homma kehittyy: nyt riittää kun mä vaan AJATTELEN meneväni ulos, niin heti alkaa satamaan.
Mulla kolmanneksi päin. Menen 'sisälle' ja tulen heti kuin sade.:thumbfh:Knoukkari sanoi:Mulla on toisinpäin: ajattelen meneväni heti sisälle kun alkaa satamaan.
Missäs on vittumaisia ihmisiä?Jussi sanoi:Testataanpas tätä etänä: ilmoita paikkakuntasi niin ajattelen olevani siellä.
Vettä ajatuksen voimalla: 0700-JUSSI
Niin näkkyy vähän ripeksivän.Moe Szyslak sanoi:JUTTU VISSI!
AJATTELIT KUOPIOTA SILLÄ NYT YHT'ÄKKIÄ SATAA KAATAMALLA!:mad_old:
Moe Szyslak sanoi:Mulla kolmanneksi päin. Menen 'sisälle' ja tulen heti kuin sade.:thumbfh:
Onko tuo munankäännöstiva? Viimeiset rivit vaikeita,Moe Szyslak sanoi:JUTTU VISSI!
AJATTELIT KUOPIOTA SILLÄ NYT YHT'ÄKKIÄ SATAA KAATAMALLA!:mad_old:
Hienoa, ehkäpä erityistaitoni kehittyy ohjeesi avulla uudelle tasolle!Mä osaan paremmin. Pitää taittaessa painaa saumakohdat esim. pöytää vasten tiiviisti, niin tulee kompaktimpi paketti.
Mitään en älynnyt, mutta huikea erityistaito kuitenkin. Vetää lähes vertoja mehutölkin taittelukyvylleni. Thunder tuli mieleen ja silloin kyseessä täytyy olla erityistaito.Itse en ainakaan kehenkään muuhun ole nähnyt joka tähän olisi pystynyt itseäni lukuunottamatta,
Koomisesti tuon taidon vielä löysinkin, kun yks kaveri esitteli ettei se ole ihmiselle mahdollista..Mitään en älynnyt, mutta huikea erityistaito kuitenkin. Vetää lähes vertoja mehutölkin taittelukyvylleni. Thunder tuli mieleen ja silloin kyseessä täytyy olla erityistaito.