Erityistaitoni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haju
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Homma kehittyy: nyt riittää kun mä vaan AJATTELEN meneväni ulos, niin heti alkaa satamaan.

Jussi sanoi:
Homma kehittyy: nyt riittää kun mä vaan AJATTELEN meneväni ulos, niin heti alkaa satamaan.

Mulla on toisinpäin: ajattelen meneväni heti sisälle kun alkaa satamaan.

Testataanpas tätä etänä: ilmoita paikkakuntasi niin ajattelen olevani siellä.

Vettä ajatuksen voimalla: 0700-JUSSI

Jussi sanoi:
Testataanpas tätä etänä: ilmoita paikkakuntasi niin ajattelen olevani siellä.

Vettä ajatuksen voimalla: 0700-JUSSI
Missäs on vittumaisia ihmisiä?

Joo, Jussi, ajattele Tammisaarta!:ahem:

JUTTU VISSI!

AJATTELIT KUOPIOTA SILLÄ NYT YHT'ÄKKIÄ SATAA KAATAMALLA!
:mad_old:

Moe Szyslak sanoi:
JUTTU VISSI!

AJATTELIT KUOPIOTA SILLÄ NYT YHT'ÄKKIÄ SATAA KAATAMALLA!
:mad_old:

Onko tuo munankäännöstiva? Viimeiset rivit vaikeita,
Vittu Jussi!
Kuopittelit anaalia, sillä nyt saatana kakkaa sataamalla!

Menikö oikein?

Eipä liene hyvin erityistaitoja...:thumbfh: Tavan tallaaja...

Jaa, siinä rajamailla voisi joku "maatilan taloudellinen tehokkuus fundeeraamalla tiettyjä muuttujia päässälaskennalla" tms.:rolleyes: :o pari kertaa osallistuin erään kaverin kanssa 90-luvun alussa parina vuonna kilpailuun, jossa pyöritettiin tilaa 4-5 vuotta paperilla. Tietokoneella tehtävät talouslaskelmat- ja suunnitelmat olivat silloin "uutta ja ihmeellistä", niillähän tulokset laskettiin. Kilpailu suoritettiin enimmäkseen laskimella ja "näkemällä"...

Voitimme aluekarsinnat, mutta jäimme toisena vuonna toiseksi ja toisena vuonna 4.ksi valtakunnan finaalissa. :jaska: :D
Oltiin kyllä "polleita poikia" silti, kun ainakin kerran voitettiin Helsingin ylliopiston Mikkelin Ruralia-instituutin joukkue!:cool: Tai mikä se silloin olikaan...No, ei sekään kunnollinen erityistaito, koska muut oli kuitenkin parempia!
http://www.helsinki.fi/ruralia/

Osaan kuluttaa runsaasti aikaa tekemättä varsinaisesti mitään.

- kielen kääntäminen suussa ylösalaisin ja työntäminen jonkin matkaa ulos suusta näin käännettynä
- pikkuvarpaan heiluttaminen s.e. muut varpaat pysyvät suunnilleen paikallaan

Luet vaa mun kaksoisnikkini niin tiedät vastauksen! :cool:

Itse en ainakaan kehenkään muuhun ole nähnyt joka tähän olisi pystynyt itseäni lukuunottamatta, eli pistetään käsi pöydälle sormet levällään ja taivutetaan keskisormi pöytään kiinni silleen että se sormen keskikohta koskee kokonaan pöytään. Sitten yrittää nostaa saman käden nimetöntä irti pöydänpinnasta, ei kauhean monella ainakaan onnistu. Aika vaikea tämä tälleen on selvittää mutta ainakin harvinainen kyky.

Itse en ainakaan kehenkään muuhun ole nähnyt joka tähän olisi pystynyt itseäni lukuunottamatta,

Mitään en älynnyt, mutta huikea erityistaito kuitenkin. Vetää lähes vertoja mehutölkin taittelukyvylleni. Thunder tuli mieleen ja silloin kyseessä täytyy olla erityistaito.

Mitään en älynnyt, mutta huikea erityistaito kuitenkin. Vetää lähes vertoja mehutölkin taittelukyvylleni. Thunder tuli mieleen ja silloin kyseessä täytyy olla erityistaito.

Koomisesti tuon taidon vielä löysinkin, kun yks kaveri esitteli ettei se ole ihmiselle mahdollista.. :D