No huh huh! eikös tuo ole jo aika huimaa? :eek!: :eek!:odetus sanoi:Tavalla jos esim liftaat niin se ensimmäinen nivel ylhäältä päin taipuu itseesipäin 95 astetta.
PuoliPöhkö sanoi:No huh huh! eikös tuo ole jo aika huimaa? :eek!: :eek!:
Lähes uskomatonta. En nussi pilkkua.
Ymmärsin että tarkoitit tällaista (ylin nivel taipuu itseen päin 95 astetta)
Nyt mä olen vasta nähnyt kaiken. :eek!:odetus sanoi:Vähän tuon tapaista joo, mutta se menee vain jos sitä oikein yrittää, ja se rupeaa sitten sattumaan jo, yksi kaveri tosin vetää vielä huimemmin tuostakin yli ja se näyttää jo erittäin ällöttävältä... :yuck:
Kaksinivelinen peukalo!!!!1 :eek!: :eek!: :yuck:PuoliPöhkö sanoi:No huh huh! eikös tuo ole jo aika huimaa? :eek!: :eek!:
Lähes uskomatonta. En nussi pilkkua.
Ymmärsin että tarkoitit tällaista (ylin nivel taipuu itseen päin 95 astetta)
Näytä liitetiedosto 6636
Jos peukalo katsotaan alkavaksi siitä nivelestä, joka liittää sen kämmeneen, ja ko. nivel lasketaan mukaan niin normipeukussahan on peräti 3 niveltä.Lancer sanoi:Kaksinivelinen peukalo!!!!1 :eek!: :eek!: :yuck:
Eeeeemmmä. Kuvan oon ottanut että nään kuin pahikselta näytän.JasonD sanoi:Oletko katsonut peilistä että tuo onnistuu?
Ihan pimeeltä, niinku olettaa saattaakin.Lancer sanoi:Millaiselta se oma pää näyttää sisältä käsin? :eek!:
lara sanoi:Mun mielesta sa oot ihan maailman luokkaa tuossa pilkun nussimises mita sa joka paiva harjoitat. Tosi ikava, ettei huumorin tajua ja leikkimielisyytta ole ostettavissa. Olisin tilannu ne sulle postipakettina jostain ulkomailta.
Ongelmia seuraakin katsojille...siis hyvällä tavalla tietty. :ahem:Juskanen sanoi:Osaan kävellä 12cm koroilla ongelmitta!
Jatkuva humalatila?joukahainen sanoi:Tulen hyvin toimeen ilman autoa vaikka perheeseen kuuluu lisäkseni vaimo ja kaksi lasta!
Tuosta tuli mieleen wanha juttu englantilaisista. Miksi niillä on autoissa ratti oikealla puolella? No, koska vaimo kuitenkin ajaa, kun mies on päissään.Knoukkari sanoi:Jatkuva humalatila?
Tää taiskin olla ihan oikeesti melkoinen erityistaito.:eek!:joukahainen sanoi:Tulen hyvin toimeen ilman autoa vaikka perheeseen kuuluu lisäkseni vaimo ja kaksi lasta!
Tuohon vaikuttaa paljon sekin missä asuu ja minkälaiset ovat liikkumismahdollisuudet ja -tarpeet.joukahainen sanoi:Tää taiskin olla ihan oikeesti melkoinen erityistaito.:eek!:
Tuo on toki totta, rupesin tässä vaan mietiskelemään että montako autotonta lapsiperhettä tunnen eikä mieleen tullut ainoatakaan.Olga sanoi:Tuohon vaikuttaa paljon sekin missä asuu ja minkälaiset ovat liikkumismahdollisuudet ja -tarpeet.
Minä tulen hyvin toimeen ilman autoa, vaikka "perheeseen" kuuluu auto.joukahainen sanoi:Tulen hyvin toimeen ilman autoa vaikka perheeseen kuuluu lisäkseni vaimo ja kaksi lasta!