Erityistaitoni

Sijainti
Oslo
Tässä video josta saa vähän vertailukohtaa raajojentaivuttelulle - "Kumimies Haugesundista". (Ensimmäinen minuutti videopätkästä antaa jo melko melko hyvän kuvan kaverin elastisuudesta)

odetus

Well-known member
PuoliPöhkö sanoi:
No huh huh! eikös tuo ole jo aika huimaa? :eek!: :eek!:
Lähes uskomatonta. En nussi pilkkua.
Ymmärsin että tarkoitit tällaista (ylin nivel taipuu itseen päin 95 astetta)

Vähän tuon tapaista joo, mutta se menee vain jos sitä oikein yrittää, ja se rupeaa sitten sattumaan jo, yksi kaveri tosin vetää vielä huimemmin tuostakin yli ja se näyttää jo erittäin ällöttävältä... :yuck:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
odetus sanoi:
Vähän tuon tapaista joo, mutta se menee vain jos sitä oikein yrittää, ja se rupeaa sitten sattumaan jo, yksi kaveri tosin vetää vielä huimemmin tuostakin yli ja se näyttää jo erittäin ällöttävältä... :yuck:
Nyt mä olen vasta nähnyt kaiken. :eek!:

Joni

Well-known member
Puolipöhkön postaama kuva sai kylmät väreet liikkeelle.! :yuck:

haju

Banned
lara sanoi:
Mun mielesta sa oot ihan maailman luokkaa tuossa pilkun nussimises mita sa joka paiva harjoitat. Tosi ikava, ettei huumorin tajua ja leikkimielisyytta ole ostettavissa. Olisin tilannu ne sulle postipakettina jostain ulkomailta.
:D

Taas laran kanssa samaa mieltä.

Sijainti
Oslo
Tulen hyvin toimeen ilman autoa vaikka perheeseen kuuluu lisäkseni vaimo ja kaksi lasta!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Knoukkari sanoi:
Jatkuva humalatila?
Tuosta tuli mieleen wanha juttu englantilaisista. Miksi niillä on autoissa ratti oikealla puolella? No, koska vaimo kuitenkin ajaa, kun mies on päissään. :eek:

Sijainti
Oslo
Olga sanoi:
Tuohon vaikuttaa paljon sekin missä asuu ja minkälaiset ovat liikkumismahdollisuudet ja -tarpeet.
Tuo on toki totta, rupesin tässä vaan mietiskelemään että montako autotonta lapsiperhettä tunnen eikä mieleen tullut ainoatakaan. :confused:

WebSlave

Trackman
joukahainen sanoi:
Tulen hyvin toimeen ilman autoa vaikka perheeseen kuuluu lisäkseni vaimo ja kaksi lasta!
Minä tulen hyvin toimeen ilman autoa, vaikka "perheeseen" kuuluu auto. ;)
(Mutta ei vaimoa tai lapsia :D)