Ajoin joku vuosi sitten luistimet jalassa kentältä toiselle (noin 4 km). Kopit oli kiinni ilkivallan takia ja olin väärällä kentällä. En viitsinyt vaihtaa... Oli aika mielenkiintoinen kokemus.Juskanen sanoi:Osaan kävellä 12cm koroilla ongelmitta!
*pyörtyy*lara sanoi:Maatessani sohvalla, pystyn nappailemaan popkorneja rinnaltani kielellä. :tongue:
haju sanoi:Kielenkärjelläni yletyn koskettamaan omaa nenääni.
Sittenhän meitä on kolme! Lisäksi saan jalan taipumaan pään taakse!lara sanoi:Meillä on sittenkin jotain yhteistä. :jaska:
Burbbikin tuohon kykenis, jos se vaan uskaltaisi!lara sanoi:Maatessani sohvalla, pystyn nappailemaan popkorneja rinnaltani kielellä. :tongue:
Vau mikä kieli!!lara sanoi:Maatessani sohvalla, pystyn nappailemaan popkorneja rinnaltani kielellä. :tongue:
Vau mitkä rinnat!!!JPP sanoi:Ja laralle:
Vau mikä kieli!!
Kokeileppa vielä, jos et oo kokeillut, sammuttaa televisio katkaisijasta, ja laittaa päälle sitten siitä kanssa.JPP sanoi:En tiedä onko kyseessä erityistaito mutta korjasin tänään television magneeteilla.
Katselin Simpsons-neljännesmaratoonia subilta ja pääsi ukkonen yllättämään. No okei, en vaan välittänyt siitä (ukkosesta). Osui sitten aika lähelle salama, ikkunat helisi, ovikello soi ja televisio pimeni. Kun laitoin television takaisin päälle, oli kuva mennyt jokseenkin negatiiviksi. Jonkin aikaa hekottelin sitä siinä, avovaimon katsellessa kuin vähämielistä, sitten muistui mieleen kun kaveri aikoinaan töissä nosti kaiutinlaatikon tietokoneen näytön edestä ja kaiuttimien magneetit väänsivät kuvaa ja värejä jännän näköisesti.
Hain yläkerrasta yhdistelmän joka koostuu ovimagneetista ja kuudesta jääkaappikoristeesta irronneesta pienemmästä magneetista ja liikuttelin systeemiä television kuvaputken päällä. Ja avokki katseli kuin täysin järkensä menettänyttä. Itsekin kyllä hiukan yllätyin kun sain värit takaisin oikeiksi aivan kuvaruudun alakulmia lukuunottamatta. Ja avokin ilme oli tässä vaiheessa jotain epäuskon ja "kohta mä herään" -ilmeen väliltä.
Ja laralle:
Vau mikä kieli!!
Jepjep, useissa telkkareissa on automaattinen degauss-toiminto käynnistyksen yhteydessä.toleranssisiipi sanoi:Kokeileppa vielä, jos et oo kokeillut, sammuttaa televisio katkaisijasta, ja laittaa päälle sitten siitä kanssa.
Tuo selvisi mulle vähän sen jälkeen, kun nuorempi jälkikasvun edustaja kysy että saako se leikkiä mun työkalupakista löytämällään magneetilla.Vellu sanoi:Jepjep, useissa telkkareissa on automaattinen degauss-toiminto käynnistyksen yhteydessä.
Onnistuuko vesisängyn päälläkin?Juskanen sanoi:Osaan kävellä 12cm koroilla ongelmitta!
Mulla on erityistaitona olla aika näreissäni kun Runski ei tarttunut tähän täkyyn.Moe Szyslak sanoi:Hallitsen moottoripyörällä VASTAOHJAUKSEN!
Meillä on tiedossa kyllä että sulla on vatsaohjaus hanskassa, lisää lenkkiä sanon mä :ahem:Moe Szyslak sanoi:Mulla on erityistaitona olla aika näreissäni kun Runski ei tarttunut tähän täkyyn.![]()
![]()