Paremminhan se uutisointi Maikkarilla taisi mennä, kuin rallin virallisella sivustolla, tai iRallylla, jotka pari tuntia Lapin oman kuva-tweetin, jossa rengas puuttuu alta, jälkeen uutisoivat konerikosta.Tosin tästäkin MTV3:n sensaation ja huomionhakuisesta otsikoinnista uutisoinnissaan saa alkuun taas sen käsityksen, että ajoi huolella ulos.
Yhä edelleen kaikkien muiden paitsi yhden ulosajajan keskeytyssyynä on konerikko....., kuin rallin virallisella sivustolla,..uutisoivat konerikosta.
Ja keskeytys tuli taittuneen turvakaaren vuoksi...Lappi Barum rallissa tippunut 4.sijalta 10:ksi. Muuten pätkä ajat ihan hyviä 3-4sekkaa pohjista. Siihen nähden ettei taida olla ajanut aivan kauheesti assulla, vaikka tähtäskin aikanaan F-1:seen.
Kuinkahan monta kertaa Colin McRae -vainaa olisi hylätty samasta syystä jos niitä Subarun kaaria olisi tarkasteltu samalla tavoin mikrometri-ruuvin kanssa kuin nykyisin??? :doubtful: Tää sääntö on ihan hanurista. :wall:Ja keskeytys tuli taittuneen turvakaaren vuoksi...
Mees apina kattomaan minkänäkösiä on kaks rungittua autoo Saksassa viimesen kuukauden sisällä, jotka mällätty täydestä kyydistä ehjillä kaarilla. Tai vaikka Semeradin autoa viime vuodelta. Ruumiita 3:sta ulosajosta 5 kpl:tta. Jos haluut nähä ruumiita niin vaihda vaikka lajia?Kuinkahan monta kertaa Colin McRae -vainaa olisi hylätty samasta syystä jos niitä Subarun kaaria olisi tarkasteltu samalla tavoin mikrometri-ruuvin kanssa kuin nykyisin??? :doubtful: Tää sääntö on ihan hanurista. :wall:
Olkoon minkä näköisiä hyvänsä... Se ei vaikuta siihen tosi seikkaan, että Cilin Colin rullasi Legacyn Jyväskylässä KOLMESTI kun nuotitusjakso otetaan mukaan ja kolmesti mekatsut harsi sen siinä määrin kasaan että sillä saattoi jatkaa ajamista - eikä kukaan tullut mittailemaan josko joku kaaren pätkä olisi taipunut kymmenesosamillin jostain kohtaa....Mees apina kattomaan minkänäkösiä on kaks rungittua autoo Saksassa viimesen kuukauden sisällä, jotka mällätty täydestä kyydistä ehjillä kaarilla. Tai vaikka Semeradin autoa viime vuodelta. Ruumiita molemmista ulosajoista 5 kpl:tta. Jos haluut nähä ruumiita niin vaihda vaikka lajia?
Ennen oli leipää mutta nyt se on syöty. Tämänkin kitinän pointti oli että...?Olkoon minkä näköisiä hyvänsä... Se ei vaikuta siihen tosi seikkaan, että Cilin Colin rullasi Legacyn Jyväskylässä KOLMESTI kun nuotitusjakso otetaan mukaan ja kolmesti mekatsut harsi sen siinä määrin kasaan että sillä saattoi jatkaa ajamista - eikä kukaan tullut mittailemaan josko joku kaaren pätkä olisi taipunut kymmenesosamillin jostain kohtaa....
Jaa, ainakin 12-vuotiaasta on puhunut haluavansa ralliajajaksi.. Siihen nähden ettei taida olla ajanut aivan kauheesti assulla, vaikka tähtäskin aikanaan F-1:seen.
Ehkä se oli se että sinä saat tulla kitiseen kun joku kitisee?Ennen oli leipää mutta nyt se on syöty. Tämänkin kitinän pointti oli että...?
Ehkä se oli se että sinä saat tulla kitiseen kun joku kitisee?
Joo no voi olla ihan bsää. Sellaisen stoorin olen kuullut.Jaa, ainakin 12-vuotiaasta on puhunut haluavansa ralliajajaksi.
Mä ainakin uskon enämpi sitä mitä Esapekka itse ja isänsä ovat mulle ja mun pojalle jutelleet.Joo no voi olla ihan bsää. Sellaisen stoorin olen kuullut.
Esapekka sanoi muistaakseni Vauhdin Maailmalle, että tähtäsi radalle ja formuloihin, mutta rahat ei riittäneet ja sen takia aloitti ajamaan rallisprinttiä, koska tallissa oli Astra. En väitä etteikö olisi haaveillut rallista, kyllä minäkin haaveilin 12-vuotiaana formulakuskin urasta, rallikuskin urasta ja muusikkokin piti tulla ja aina piti miettiä joka ilta, että miksi sitä haluaisi.Mä ainakin uskon enämpi sitä mitä Esapekka itse ja isänsä ovat mulle ja mun pojalle jutelleet.