Esiintymispaikkapoll

Mistä paikasta konsertissa esiintyvä ryhmä esityksensä esittää?

• Lavalta.

Äänet: 20 55,6%
  • Lauteilta.

Äänet: 7 19,4%
  • Kiukaalta.

Äänet: 1 2,8%
  • Pesuhuoneesta.

• Pukuhuoneesta.

• Muusta paikasta, jonka täsmennän.

• En tiedä.

• En vastaa.

• Häh?

Äänet: 3 8,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    36
  • Äänestys suljettu. .

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken

Haa

Olen pakotettu tekemään tämän pollin erään äärimmäisen ärsyttävän ja kyrsivan nykyilmaisun takia, jota nyt tässä käydään pollaamaan. Kyseessä on se paikka, josta musiikkiyhtye antaa antinsa yleisölleen.

Mikä on se paikka, josta muusikkoryhmä konsertissa esittää musiikillisen tuotantonsa?

1) Lava
2) Lauteet
3) Kiuas
4) Pesuhuone
5) Pukuhuone
6) Muu vaihtoehto. Mikä?
7) En tiedä
8) En vastaa
9) Häh?

SamiJ

Well-known member
Tänä iltana lauteille nousee Il Tempo Gigante!

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Itse käytän yleensä perinteistä lavaa puheessani, mutta aika usein myös stakea (nimenomaan k-kirjaimella, jotta kuulostan tarpeeks juntilta) mutta kyllähän ne nykyään tuppaa lauteillekin menevän yhä useammin esiintymään. Hyväksyn senkin, vaikken itse sitä käytäkään.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Itse käytän yleensä perinteistä lavaa puheessani, mutta aika usein myös stakea (nimenomaan k-kirjaimella, jotta kuulostan tarpeeks juntilta) mutta kyllähän ne nykyään tuppaa lauteillekin menevän yhä useammin esiintymään. Hyväksyn senkin, vaikken itse sitä käytäkään.
Komppaan täysin. Itse käytän eniten "lava" sanaa ja sitten Stakea tai steissiä. Lava kyllä on näistä minulle se yleisin. :)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Katsojien mielestä se lienee lava.
Soittajien mielestä se lienee lauteet.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Lavalta tahi estradilta. En ole koskaan ymmärtänyt noita mukahauskoja/cooleja väännöksiä.
En tosin uskalla väittää etten itse olisi koskaan sortunut niihin..

Olga

.
Sijainti
lakitukossa

Olen pakotettu tekemään tämän pollin erään äärimmäisen ärsyttävän ja kyrsivan nykyilmaisun takia, jota nyt tässä käydään pollaamaan. Kyseessä on se paikka, josta musiikkiyhtye antaa antinsa yleisölleen.
Nykytyyliin lauteilla!
Huomaan lukeneeni toimeksiannon väärin. Oletin ITG:n kysyvän sitä ärsyttävää ja kyrsivää ilmaisua, jonka tietenkin tuuppasin tarjolle. :rolleyes: No, sattuuhan sitä.