Esitä kysymys Heikki Kovalaiselle

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6702
Sijainti
Täällähä mä
Tää on jo kysytty eräässä TV-ohjelmassa. Vastaus oli, ettei käytä nykyään alkoholia juuri lainkaan ja silloinkin kun käytti, se jäi pariin pulloon. Oisko vuoden-parin sisään ollut haastattelu. Ohjelmaa en muista.
Tuo oli ainakin siinä maikkarin kysy kovalaiselta jutussa tuossa taannoin ( missä heikki siis videolla vastasi katsojien kysymyksiin). Ei siitä montaa kuukautta ole aikaa .
 

Moss

melkein mestari
Liittynyt
27.1.2008
Viestit
1546
Nyt kun Kimi on palannut takaisin F1-radoille, koetko suomalaismedian kiinnittävän sinuun vähemmän huomiota kuin vielä parina viime vuotena?
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Insinöörinä kiinnostaa tällainen asia, että kuinka paljon keskustelet testikaudella tai kauden aikana suoraan suunnittelijoiden ja tehtaan väen kanssa auton teknisistä yksityiskohdista sekä osiin tehtävistä muutoksista? Vai jätätkö mieluummin tarkemmat tekniset yksityiskohdat kokonaan kisainsinöörien mietittäväksi ja keskityt vain raportoimaan auton käyttäytymistä mahdollisimman tarkasti?
 
Viimeksi muokattu:

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
Suosikkiväritys kypärässä? Itsehän pidän Angry Birdsistä valtavasti.
Jatkokysymystä tuohon liittyen. Kypärässäsi oli tietty peruskuvio vuodesta toiseen, vaikka värit muuttuivatkin. Miten helppo tai vaikea päätös oli luopua "omasta kuviosta" ja siirtyä Angry Birds -väritykseen?
 

DudeLikeF1

Active member
Liittynyt
9.3.2012
Viestit
40
Seuraatko F1-keskustelupalstoja, kuten suomalaista F1-forumia tai Autosportin vastaavaa?
 

Jan1

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
570
Sijainti
Nurmijärvi
Hengästyykö F1 kuski koskaan kisan aikana?

Kuinka paljon nestettä juodaan yleensä kisan aikana?
 

Wagner

Well-known member
Liittynyt
21.3.2007
Viestit
253
1. Mikä on paras aikasi maratonilla ?
2. Tekeekö koskaan mielesi kehottaa haastattelijaa painumaan vittuun, mutta et voi tehdä sitä, koska sponsorit jne.
 
Viimeksi muokattu:

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8224
Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
"Jos Caterhamin vauhti ei kuluvan kauden aikana parane oleellisesti, niin aiotko etsiä kaudelle 2013 paikkaa paremmista talleista?"
Siinäpä kysymys jonka Caterhamin edustaja haluaa aivan varmasti Kovalaiselle täräyttää eteen!



-Kuinka aktiivisesti kuljettajat osallistuvat auton kehitystyöhön muutoin kuin testaamalla? Kolmesta tallistasi onko vaaditulla kehitystöhön panostamisella ollut eroja?

-Kumman ego on isompi, Hamiltonin vai Alonson?
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Kellä F1-kuskilla on paras viinapää? (Räikköstä ei saa sanoa vastaukseksi)
 

Sussari

Well-known member
Liittynyt
19.10.2009
Viestit
60
Sijainti
Asun koirankopissa :P
Kuinka keskityt ajaessasi F1-autoa? Kuvitteletko silloin jotain että saat pidettyä pääsi kylmänä? Ajatuksia tulee varmasti mieleen väkisinkin ja ne saattaa vaikuttaa vaikka siihen miten seuraavan mutkan jarrutus menee.

Minä jos yritän pelata jotain ajopeliä niin virhe tulee väistämättä aina muutaman kierroksen välein :wink:

Minä en ainakaan pysyisi rauhallisena jos ajaisin kisan johdossa ja 20 kierrosta olisi matkaa maaliin...

Pyryf: minä ainakin luulen että Alonson ego on suurempi.
 
Viimeksi muokattu:

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Olisi kiinnostanut, että mikä oli Heikin ensimmmäinen itse ostamansa levy, mutta en sitä kysy koska se ei ole sallittua.:mad:
 

Ukyo Katayama

Well-known member
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
1339
Siinäpä kysymys jonka Caterhamin edustaja haluaa aivan varmasti Kovalaiselle täräyttää eteen!

-Kuinka aktiivisesti kuljettajat osallistuvat auton kehitystyöhön muutoin kuin testaamalla? Kolmesta tallistasi onko vaaditulla kehitystöhön panostamisella ollut eroja?

-Kumman ego on isompi, Hamiltonin vai Alonson?
Talli varmasti haluaa myös täräyttää jälkimmäisen kysymyksen ilmoille, vastaus löytynee seuraavana päivänä Marcan tai Daily Mailin urheilusivuilta :D
(sitäpaitsi, sarjan isoin ego on nykyään Nicolla)
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös