Euroopan Grand Prix 2008, Valencia-Kisa

Keijo

Well-known member
Jollakin on aika ideaali katsomispaikka: uima-allas talon katolla juuri vastapäätä varikkoa. :)
Pistin itsekin saman asian merkille,jos kämppä olis mun hallinnassa niin tekisin aikas hyvän tilin myymällä lippuja jotka ei olis ihan halvimmasta päästä,heh..:D

Vice

Reality bites
Hupaisaa sähellystä nuo Brundlen haastattelut tuolla :eek::D

jameson

Well-known member
nyt toivoisin ainoastaan kimin nousua kolmanneksi lähdössä. sit on saumat ajaa voitosta. tai ainakin huomattavasti paremmat.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Glock on flunssassa, saattaa tulla äijälle rankka kisa. Timo veikkaa vähintään yhtä turva-autojaksoa tulevaksi.

WebSlave

Trackman
Pistin itsekin saman asian merkille,jos kämppä olis mun hallinnassa niin tekisin aikas hyvän tilin myymällä lippuja jotka ei olis ihan halvimmasta päästä,heh..:D
Itse asiassa tsekkasin paikan Google Earthistä, ja tulin siihen tulokseen, että se talo onkin kakkosvarikon edessä (eli loivan ykkösmutkan jälkeen). Ei paha paikka silti, että yleensä voi katsoa kisaa omasta uima-altaasta.

jameson

Well-known member
hyvät kelit ja radan lämpökin on aika korkea joten ferrarien kannalta hyvä juttu. peukut pystyyn niin sanotusti.

Vice

Reality bites
Itse asiassa tsekkasin paikan Google Earthistä, ja tulin siihen tulokseen, että se talo onkin kakkosvarikon edessä (eli loivan ykkösmutkan jälkeen). Ei paha paikka silti, että yleensä voi katsoa kisaa omasta uima-altaasta.
Paitsi jos omistaa television :D

Jacobus

Well-known member
Barrichello ja Sutil lähtevät kisaan varikolta.

Aruba

पंजीकृत
Sijainti
Redemption Island
Taitaa tulla aika harmaa tylsä kisa, niinhän sitä on ennekin käynyt, kun on etukäteen vauhkottu eniten.

Massa sanoa ajaneensa rataa simulaattorilla ja kiertäneensä rataa skootterilla. Kimi tuskin ainakaan ajanut simulaattorilla. Voisi luulla, että ainakin ihan uudella radalla siitä on hyötyä.

öö ruz

Speed for ever
Taitaa tulla aika harmaa tylsä kisa, niinhän sitä on ennekin käynyt, kun on etukäteen vauhkottu eniten.
Kyllä mä ainakin vedonlyöntiin pistin kaikkien aikojen yllätykset. mm Mas, Ros, Alo. Kerroin oli muistaakseni 11000

Jacobus

Well-known member
Kaikilla taitaa olla startissa kovemmat renkaat.

EDIT: Rosbergillä pehmeämmät renkaat.

Viimeksi muokattu:

Aruba

पंजीकृत
Sijainti
Redemption Island
Lisä jännitysmomenttia tuo myös se, että kestääkö Räikkösen moottori koko kisan. Aika kuumahan tuolla on.

odetus

Well-known member
Jännitys nousee kattoon ja siitä läpi taasen, jännä startti tulossa. :thumbup:

hardwick

Active member
siis hetkinen hamilton ja massa ajoi aika-ajon viimisen kierroksen pehmeil renkail mut nyt on kovat mikä tää ny on