Eurovision 2009

SOKO

Well-known member
Ruotsalaisten jännitys loppui aikaisin. Odotettua kuitenkin

Turkki oli itsestään selvä.

Israel on kyllä selvä yllätys. En olisi arvannut.

Portugali niin ikään yllätys, vaikka lavaesitys olikin petraus videoon.

Maltaa en itse osannut ennakoida, kun en Kiaran aiempaa menestystä hoksannut tarkastaa.

SOKO

Well-known member
SUOMI!!!!! Finaaliin mentiin.

Neljä jäljellä.

SOKO

Well-known member
Bosnia & Hertsegovinaakaan en ennakoinut. Aloin aavistella vasta esityksen jälkeen.

Romanian Balkanin tytöt niin ikään finaaliin.

Armenia osasin odottaa, vaikka stailauksesta en perustanut.

Viimeisenä finaaliin menee Islanti!!! (loistava juttu, tälle esitykselle lähti oma ääni)

WebSlave

Trackman
Kolme pieleen. Valkovenäjän valkoinen hevisankari jäi rannalle, vaikka olin varma, että slaavit äänestävät sen jatkoon, eikä tulkinnassa muutenkaan ollut vikaa.

+ meni jatkoon
- tippui

JATKOON

- Montenegro
- Valko-Venäjä
+ Ruotsi
+ Armenia
+ Turkki
- Makedonia
+ Romania
+ Suomi
+ Malta
+ Bosnia-Herzegovina

TIPPUU

- Tsekki
- Belgia
- Sveitsi
- Andorra
+ Israel
- Bulgaria
+ Islanti
+ Portugali

SOKO

Well-known member
Torstaina voi nyt hyvillä mielin katsoa toista semifinaalia, kun Suomi on varmasti mukana finaalissa. Oikeastaan kaikki ne kappaleet, jotka jollain tavalla iskivät menivät jatkoon. Tällä tahdilla finaalista tulee hieno spektaakkeli.

Sue_me

Well-known member
Joitain erikoisia biisejä ja pari jopa hyvääkin joukossa. Ihan jees euroviisuiksi.

SOKO

Well-known member
41 % polliin osallistuneista foorumisteista arvioi Suomen menestyksen alakanttiin. :tongue:

Sue_me

Well-known member
41 % polliin osallistuneista foorumisteista arvioi Suomen menestyksen alakanttiin. :tongue:
Olisi ollut melkoinen pommi jollei suomi olisi päässyt finaaliin. Takavuosina putoaminen olisi ollut normaalia mutta nykyään biisit on sen verran parempia ettei ole tarvinnut pelätä..

Niin joo: äänestin Dümtacktackin finaaliin.

SOKO

Well-known member
Dümtacktackin finaaliin.
Olisin itsekin saattanut äänestää Turkkia, jos sen pääsy finaaliin ei olisi ollut niin selvä juttu etukäteen - sen verran hyvä kappale kuitenkin kyseessä.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Mikä on se takavuosien hittibiisi, jolta toi Kreikan tsipale kuulostaa? Jotain Movetronia, E-ypeä, mitä lie. Tähän täytyy saadan nyt heti selvyys, sillä täällä ei saa kukaan unta, kun ollaan jo tuntikaupalla tätä funtsittu!

Sue_me

Well-known member
Mikä on se takavuosien hittibiisi, jolta toi Kreikan tsipale kuulostaa? Jotain Movetronia, E-ypeä, mitä lie. Tähän täytyy saadan nyt heti selvyys, sillä täällä ei saa kukaan unta, kun ollaan jo tuntikaupalla tätä funtsittu!
Voin mielessäni kuvitella Jessica Folckerin tai Nana Hedinin äänen ton äijän tilalle, varsinkin kertsin kohdalle. Kuulostaa juurikin E-typeltä.

EDIT*
Eiköhän se ole tämä mitä tarkoitit..

Amber- This is your night

Ei ollutkaan E-typeä :|

Viimeksi muokattu:

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Mainiota! Tämähän on juurikin se. Oletettavasti jokin remix on vielä enemmän samaa...

Tosin 2/3 täällä olijoista (en siis minä) on vakuuttuneita siitä, että on vielä jokin kolmas biisi, joka kuulostaa samalta / enemmän tuolta Kreikan biisiltä.

Saa ehdottaa.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Hitsi etta huudettiin ku Islanti oli siella viimisessa kuoressa! :thumbup:

Mun mielesta Suomella ja Islannilla on hyvat biisit. Mun suosikit on kuitenkin Viro ja Albania... Harmittaa ku en voi kumpaakaan aanestaa semifinaalissa. Tanaan aanestin Suomea kolme kertaa. Lauantaina olen Suomessa, sillon meinaan aanestaa Islantia - ja tietysti Viroa ja Albaniaa, kunhan ne paasee finaaliin. :wink:

En kylla usko etta Suomi yltaa voittoon, mut ihan hyvin se voi sijoittua. Lavashow'lle sais kylla mun mielesta tehda jotain, ja taustalaulajat taustalle.

Trullinkaasu

Well-known member
Kertoo varmaan jotain viisujen tasosta, kun Suomi pääsi noin yksitoikkoisela biisillä finaaliin.