Panisitko?Saksan edustajan Playboy-poseeraus.
:doubtful: Jotenkin olen takaraivoni syövereissä (jossa on foorumistit jaoteltuna tupakoiviin ja ei-tupakoiviin) ajatellut että WebSlave ei polttaisi...Menen tupakalle.
Ilmaiseksi voisin harkita...Panisitko?
En. Säästän itseäni Valko-Venäjän edustajalle.Panisitko?
Moon liian hetero aika moneen juttuun.Et sinäkään liian hetero ole tätä katsomaan. :frank:
Armenia sysipaskan tekeleen takia kannattaa aloittaa...:doubtful: Jotenkin olen takaraivoni syövereissä (jossa on foorumistit jaoteltuna tupakoiviin ja ei-tupakoiviin) ajatellut että WebSlave ei polttaisi...
Kävi muuten mielessä, että *paska euroviisupiisi sai WebSlaven tupakoimaan*. Olisko Armenian kannattanut kysellä System of a Downin hepuilta jotain jämäraitaa euroviisuehdokkaaksi :idea:.Armenia sysipaskan tekeleen takia kannattaa aloittaa...
Jos maksettaisiin.Panisitko?
Poltan kun juon olutta. Päiväpolttamisen lopetin 2003. Tänään oli sauna, lätkä ja viisut. Juon siis olutta.:doubtful: Jotenkin olen takaraivoni syövereissä (jossa on foorumistit jaoteltuna tupakoiviin ja ei-tupakoiviin) ajatellut että WebSlave ei polttaisi...
Kyllä tommonen varmaan menisi kivana vinkuleluna jonkun aikaa jos ei jo olisi omaa mussukkaa saalistettuna...Panisitko?