L4z!
Well-known member
Miten tämä jälleenkerran meni näin. Viimevuonna tähänaikaan ajateltiin,että ferrari on täysin ylivoimainen vuonna 2007. Kimi kuskina ja bridgestonen renkaat. Voittamaton paketti. Mitä paskaa kaikki media ja asiantuntijat jauhoivat, kun kimi ja ferrari eivät olekkaan ylivoimaisia. Mihin paskanjauhantaan tää koko ruljanssi perustuu. Monet konkaritkin tuntuvat tietävän lajista vähemmän kuin me, "tosi" lajin ystävät. Paskanjauhantaa tulee jokaiselta niin sanotulta asiantuntijalta. Tässä on havaittavissa semmoista unohdetun miehen sensaationhakuisuutta. Joku unohdettu suuruus laukoo jotain verratonta saadakseen nimensä lehteen. Onneksi sumi on pitänyt turpansa kiinni. Sumi on sen verta viisas ettei lähe laukomaan mitään älyttömyyksiä, turhaan.
Brittilehdistö on täysin paska. Miksi suomenkin lehdissä jauhetaan brittien kuninkaallisista ja poppareista, vaikka kukaan niist'ä suomessa ei välitä.
Suokaa mulle tämä perjantai-illan avautuminen. Olen vain katkera, kun "luvatut" hedelmät näyttää poimivan nosturin avulla joku britti.
Brittilehdistö on täysin paska. Miksi suomenkin lehdissä jauhetaan brittien kuninkaallisista ja poppareista, vaikka kukaan niist'ä suomessa ei välitä.
Suokaa mulle tämä perjantai-illan avautuminen. Olen vain katkera, kun "luvatut" hedelmät näyttää poimivan nosturin avulla joku britti.