F-1 "asiantuntijat"

L4z!

Well-known member
Liittynyt
27.7.2006
Viestit
874
Miten tämä jälleenkerran meni näin. Viimevuonna tähänaikaan ajateltiin,että ferrari on täysin ylivoimainen vuonna 2007. Kimi kuskina ja bridgestonen renkaat. Voittamaton paketti. Mitä paskaa kaikki media ja asiantuntijat jauhoivat, kun kimi ja ferrari eivät olekkaan ylivoimaisia. Mihin paskanjauhantaan tää koko ruljanssi perustuu. Monet konkaritkin tuntuvat tietävän lajista vähemmän kuin me, "tosi" lajin ystävät. Paskanjauhantaa tulee jokaiselta niin sanotulta asiantuntijalta. Tässä on havaittavissa semmoista unohdetun miehen sensaationhakuisuutta. Joku unohdettu suuruus laukoo jotain verratonta saadakseen nimensä lehteen. Onneksi sumi on pitänyt turpansa kiinni. Sumi on sen verta viisas ettei lähe laukomaan mitään älyttömyyksiä, turhaan.

Brittilehdistö on täysin paska. Miksi suomenkin lehdissä jauhetaan brittien kuninkaallisista ja poppareista, vaikka kukaan niist'ä suomessa ei välitä.

Suokaa mulle tämä perjantai-illan avautuminen. Olen vain katkera, kun "luvatut" hedelmät näyttää poimivan nosturin avulla joku britti.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Katkeruuden myöntäminen on osoitus vahvasta mielestä.

Ennustaminen on kuulemma vaikeaa. Etenkin tulevaisuuden ennustaminen. Asiantuntijat voivat yrittää tehdä johtopäätöksiä tallien resurssien, käytössä olevan lahjakkaan työvoiman, aiemman menestyksen, rengasasioiden ja monen muun muuttujan perusteella. Kysymys on kuitenkin lajista jossa sekunnin osat ratkaisevat. Tällaisessa lajissa pienetkin asiat saattavat kääntää ennustukset päälaelleen. Ferrarin uskotaan juuri nyt, ja myös loppukaudesta, olevan vahva. Mutta se ei välttämättä riitä tarpeeksi pitkälle. Kilpaileva talli on ollut alkukaudesta liikaa niskan päällä.

Toivotaan silti, että loppukauteen saadaan jännitystä. Ja ennen kaikkea suomalaismenestystä :thumbup:
 

Väisäskä

Toist pualt aitaa
Liittynyt
20.8.2007
Viestit
198
Sijainti
Sydney Australia
L4z! sanoi:
Suokaa mulle tämä perjantai-illan avautuminen. Olen vain katkera, kun "luvatut" hedelmät näyttää poimivan nosturin avulla joku britti.
Jos sulla on vielä kaljaa kaapissa, niin tulen sun kaveriks murjottaan.
Katsos kun hyvän kaverin ja parin kaljan kanssa velatkin muuttuu saataviksi..
Mitä sitä yksin nyhjöttää...:wink:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Törni sanoi:
Katkeruuden myöntäminen on osoitus vahvasta mielestä.
Myöntäminen tavallaan juu, mutta katkeruus sinällään on jo osoitus heikosta mielestä. Vahva ego ei jää kantamaan negatiivista painolastia - mitä katkeruuskin on.
 
Viimeksi muokattu:

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
L4z! sanoi:
Miten tämä...

Brittilehdistö on täysin paska. Miksi suomenkin lehdissä jauhetaan brittien kuninkaallisista ja poppareista, vaikka kukaan niist'ä suomessa ei välitä.

Suokaa mulle tämä perjantai-illan avautuminen. Olen vain katkera, kun "luvatut" hedelmät näyttää poimivan nosturin avulla joku britti.
Ei vielä ollut tiedossa että mäkillä on Ferkun paperit...
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Twitter sanoi:
Jos sulla on vielä kaljaa kaapissa, niin tulen sun kaveriks murjottaan.
Katsos kun hyvän kaverin ja parin kaljan kanssa velatkin muuttuu saataviksi..
Mitä sitä yksin nyhjöttää...:wink:
Minä voin tulla myös. Mistä se oikein johtuu että kaikki mitä ajattelen tapahtuvan seuraavaksi sillä ja sillä tavalla, tapahtuukin päinvastoin. :(
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
L4z! sanoi:
Viimevuonna tähänaikaan ajateltiin,että ferrari on täysin ylivoimainen vuonna 2007. Kimi kuskina ja bridgestonen renkaat. Voittamaton paketti.
Siltä se näytti silloin. McLarenin hirmuloikka eteenpäin, varsinkin luotettavuudessa, yllätti monet.

Suokaa mulle tämä perjantai-illan avautuminen. Olen vain katkera, kun "luvatut" hedelmät näyttää poimivan nosturin avulla joku britti.
Heh, ainakin mie olen vuosien saatossa oppinut ettei urheilussa ole mitään luvattua.. ei yhtään mitään. Toisaalta siinäpä se urheilun juju onkin.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Formula viikonloppu, maanantai-ilta, Maikkarin teksti-tv:n sivu 280.

:ahem:

Ja tietty "asiantuntija" Eki "300" Mustakarin palsta, 275.
 

L4z!

Well-known member
Liittynyt
27.7.2006
Viestit
874
talakem sanoi:
Ei vielä ollut tiedossa että mäkillä on Ferkun paperit...
Tämä muuten saattaakin olla pääpointti. Olikos Ferrarilla viimekaudella se taipuvapohja?
Onkohan mäkkäri saanu rengasdataa ferrarilta, sillä renkaiden tuomaan etuun monen analyysit ferrarin hyvyydestä perustui.
 

Aksu

Well-known member
Liittynyt
16.3.2006
Viestit
147
JOOPA JOO ajetaan tää kisa altapois ja koitetaan voittaa loputki. ei tässä vielä mitään hätää oo . loppuunasti pitää taistella, hamilton on kova kuski mutta ei se sitä meinaa etteikö taistelu jatkuis viimeseen asti.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös