F1 2012

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Joskus vaan tulee kumman oudosti 10 sekunnin aikarangaistuksia, joku kilpakumppaneista esim saattaa sählätä omiaan ja sitten minä saankin rangaistuksen kun minun takarengas osuu sen etukumeen ja se siitä sitten pyörähtää :rolleyes:
Mulla tuossa jokin aika sitten kävi niin, että ihmettelin kun sain kärjessä ajaessani rangaistuksen juuri ennen Mestareiden mutkaa. Kattelin sitten hidastusta, niin Webber tullut takaa täysiä konttiin. Oli ollut menossa varikolle, eikä sitten ajatellut mua väistää. :wall:
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4514
Sijainti
Kokkola
Mulla tuossa jokin aika sitten kävi niin, että ihmettelin kun sain kärjessä ajaessani rangaistuksen juuri ennen Mestareiden mutkaa. Kattelin sitten hidastusta, niin Webber tullut takaa täysiä konttiin. Oli ollut menossa varikolle, eikä sitten ajatellut mua väistää. :wall:
Just :rolleyes: Eilen Valenciassa juuri ennen maaliviivaa ohitin Kartikheyanin kierroksella. Herra ei sitten kuitenkaan suostunut päästämään meikäläistä sovinnolla ohi, vaan esteli minkä kerkesi mutta rangaistuksen sai yllätys yllätys minä, kolarin aiheuttamisesta :D
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Ajamisen nautintoa tämä peli. Varmasti. Onko moottoririkot muuten kovin yleisiä? Täällä on kuitenkin tätä peliä pelanneita varmaan.

F1 2003. Oli kyllä niin nostalginen peli siis tuo vuoden 2003 nahkaformula-peli. Oli Häkkistä, Frenzeniä, Taavittia.

Tosin, pinnani paloivat aina Monacon katu/harmaaseinäke helvetissä. Säädin kuitenkin autot sellaisiksi, kaiken kestäviksi. Välillä oli mukavaa FIA:lle vähän haistatella, kun päätin joskus lähteä kiertämään rataa väärään suuntaan. Ei siinä minua mikään wronng way -juttu pysäyttänyt, laitoin vain sabotaasilla pakan ja autojen järjestyksen herran nuhteeseen.

EDIT: 2001 pelissähän se Häkkinen oli. Muistan senkin hyvin, pleikkakakkosella pääsi huikeaan tekoälyyn.
 
Viimeksi muokattu:

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4514
Sijainti
Kokkola
Olihan melkoinen kisa Japanissa. Sellaista rasittavaa pikkutihkua, jossa olin hetken välikelin renkailla nopein, mutta radan hiukan kuivuttua olin yhtäkkiä hitain kuljettaja. Sitten taas slikseillä ei meinannut pysyä tiellä millään.. Voitto tuli vihdoin x:nnellä yrityksellä sitten, kun laitoin kisan alkuun kovat renkaat ja loppukierrokset pehmeillä renkailla. Ja Unkarissa ennen sitä ei meinannut myöskään tulla millään voittoa, välikelin renkailla ajettuna kisat tuntuu olevan äärimmäisen haastavia voittaa, auto lähtee vesiliirtoon uskomattoman helpolla :thumbdown Yhdelläkin yrityksellä pyörähdin johtoasemasta viimeisessä mutkassa :D Tosin Hamiltonin hieman avittamana. Sitten voitto tuli siitäkin viimein, kun onnistuneella yrityksellä sain revittyä ennen vapaaehtoista renkaanvaihtoa niin suuren eron, että se riitti uusien kumien hakemiseen vähän kisan puolenvälin jälkeen. Ajelen siis normaalikisoihin verrattuna 25% pituisia rykäisyjä.
 
Ylös