OriginalFormulastara
Well-known member
- Liittynyt
- 22.2.2017
- Viestit
- 338
Eli tähän ketjuun voisi laittaa esittelyt.
minun silmään näyttää sille konsepti autolle mikä julkaistiin kesälläWilliams julkisti tänään jotain. Kauden 2022 auto kauden 2011 värityksellä.
Näin. Jopa testeissä on ajetttu ihan eri siivellä mitä sitten Ausseissa. Enemmän nuo testit on sitä että tsekataan konsepti toimii.Kaikki nuo ovat feikkejä. Etusiiven elementtien määrää on turha katsoa, koska se voi olla tahallinen harhautus. Muistaakseni kaudella 2019 Mercedes käytti auton julkistustilaisuudessa kaksi vuotta vanhaa etusiipeä... Jo muinoin tavattiin sanoa, että autoihin laitetaan oikeat aeropaketit vasta Australiassa.
Siinä on yhä kaksi elementtiä, joten se tulee toimimaan samalla tavalla kuin edellisilläkin kausilla.Miten drs toimii noilla uuden mallisilla siivillä? Kun on vaan yksi elementti?
minä ymmärsin että toi jotain konseptia jokun fanin suunnittelema. edit sama auto Ferrarin väreissä https://scuderiafans.com/in-pictures-radical-2022-ferrari-f1-concept-car/Judge13 sivustolla jotain kuvia RB:stä. Kauhee toi makkara pohjalevyssä barge boardin kohdalla.
Ikävä kyllä drs on edelleen uusissakin autoissa. Helpotettu ohittaminen jatkuu tulevalla kaudella.Joko tällä kaudella päästään DRS:stä eroon vai vieläkö keinotekoinen ohittaminen jatkuu?
Syynä tais olle se, että kaikilla kerssi ei pelittäny tallit sai valita käyttääkö kerssiä vai ei, jos ei silloin autoon laitettiin kerssin painoinen lisäpaino.Minkä takia tuli ensiksi kerssi käyttöön 2009 muutamilla talleilla
Esim. Ferrari otti kuokkaan ihan siitä syystä, että pitivät "väkisin" kerssin autossa vaikka mm. Red Bull hyötyi siitä, että sai painojaon paremmaksi ilman kerssiä.Syynä tais olle se, että kaikilla kerssi ei pelittäny tallit sai valita käyttääkö kerssiä vai ei, jos ei silloin autoon laitettiin kerssin painoinen lisäpaino.