Jeps, ja auto vähän enämpikin.Perez raapaisi vähän tecpro-seinää.
Ei ainakaan renkaat pitäisi niin helposti tänä vuonna loppua, koska kovemmat renkaat ja suurempi downforcemäärä.Redarit kärjessä.
Aika niukasti ajoivat kierroksia noin niinkuin yleisesti ja Ferrari ei käyttävät supersoftia lain.
Viime vuonna Red Bullilla loppui renkaat kun ajoivat pienellä siivellä. Mitenhän lie tänä vuonna?
Ei pitäisi ei. Mites noi huippunopeudet oli? Redari lähellä kärkeä?Ei ainakaan renkaat pitäisi niin helposti tänä vuonna loppua, koska kovemmat renkaat ja suurempi downforcemäärä.
Mites noi huippunopeudet oli? Redari lähellä kärkeä?
Oliko tuo vitsi? 8 mutkahan on juuri paras kohta koko radassa . 2 viimeistä sektoria muutenkin loistaviaSky:llä Croftyn kolat levisi ympäri selostamoa.
Pitäiskö luopua kakkossektorista ja ahtaasta kasimutkasta vetää hiusneula 18. mutkaan?
Näin ei koskaa tuu tapahtumaan, sillä Tilken tyyliin kuuluu pitkät radat, joissa on suoria ja tiukkoja mutkia.Oliko tuo vitsi? 8 mutkahan on juuri paras kohta koko radassa
Pakitellessa sentään häviää paljon aikaa verrattuna parkkipaikkaratoihin. Kisassa ei kärsi vedellä joka toisella kierroksella pitkäksi.Pitäisi poistaa nuo turva-alueet kokonaan ja katsoa millaista meno sen jälkeen olisi . Joka kierroksella tuntuu joku ajavan leveäksi
Eikä ollut tämäkään. Eli Alonsolta hajosi moottori.Eipä ollut yllätys.