Vähän on kuvasta hajua.
Oslossa påska valuu pitkin pitkiä suortuvia korvilta alås?Vähän on kuvasta hajua.
Vaimo äsken totesi että pitäisi hiukset multa leikata vaikkei suortuvat vielä kovin pitkät ole. Itseänikin kyllä vähän vaivaa.Oslossa påska valuu pitkin pitkiä suortuvia korvilta alås?
Näin juuri on asianlaita.....eli foliomainen valotus lienee napattu Oslon oopperatalon esiripústa.
Jeah, dumppaan niitä tänne. Vuoden sisällä otettuja samantapaisia kuvia löytyy satoja koska kamera on aina mukana.Joukahaisen trollikuvia. Jälleen taas.
Monta gigaa silkkaa. Lisää vaan!Jeah, dumppaan niitä tänne. Vuoden sisällä otettuja samantapaisia kuvia löytyy satoja koska kamera on aina mukana.
Jotenkin vetoaa mun esteettiseen silmään tuollaiset seepiasävykuvat, joissa on rakeisuutta suuren ISO-herkkyyden seurauksena (noin ainakin itse rakeistan kuvia toisinaan). Horisontti näkyy olevan ylösalaisin .Eritasoliittymä
Kuvassa horisontti itse asiassa ei ole ylösalaisin. Mistä tulikin mieleeni:Jotenkin vetoaa mun esteettiseen silmään tuollaiset seepiasävykuvat, joissa on rakeisuutta suuren ISO-herkkyyden seurauksena (noin ainakin itse rakeistan kuvia toisinaan). Horisontti näkyy olevan ylösalaisin .
Tuosta ja siitä "ylösalais"kuvasta tuli mieleen, että on jännää ajaa veneellä peilityyntä veden pintaa. Lievät lentämisfiilikset tulee siitä ja epätodellisuuden tuntu on vahva.Kuvassa horisontti itse asiassa ei ole ylösalaisin. Mistä tulikin mieleeni:
Ne tulevat
Milläs asetuksilla tää on otettu?010113
Kamera: iPhone 4S
Tämä on Aperturen mukaan näpätty 31.07.2012 klo. 14.00. ISO 64/f2.4/shutter speed 1/279.Milläs asetuksilla tää on otettu?
Lähinnä tuo väri mietitytti, että onko ihan vaan ilman mitään asetusta/suodatinta otettu.Tämä on Aperturen mukaan näpätty 31.07.2012 klo. 14.00. ISO 64/f2.4/shutter speed 1/279.
Alkuperäinen kuvakoko on 3264x2448.
Kuvan olen muuntanut mustavalkoiseksi Aperture-ohjelman avulla. Muuta manipulaatiota siinä ei näytä olevan.Lähinnä tuo väri mietitytti, että onko ihan vaan ilman mitään asetusta/suodatinta otettu.