F1-Forum ja elämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Captain Howdy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Acidolem on yksi Il Tempo Giganten sivunikeistä. Nimi pohjautuu edesmenneen kissansa nimeen.

Valmiita osakeyhtiöitä voi ostaa, niin olisikohan näitä valmiita nikkejä myynnissä? Joku tollanen vähän postailtu 2000 vuoden nikki kiinnostais.

Tuosta tuli kautta rantain idea mieleen, että Antti voisi pistää rahoiksi ja myydä nikkejä esim. forumistin vastasyntyneelle lapselle, annettavaksi myöhemmin lahjana.

Syntymävuoden nikki F1 Forumille rippi/yo -lahjana olisi mesta yllätys :eek!:

Otsake on lähtenyt rönsyilemään sangen mielenkiintoiseen suuntaan, mikä oli tietysti alusta asti täysin selvää.

Töröityessäni tänne olin vajaa 23 vuotias. Asun edelleen samassa talossa, samanlaisessa yksiössä, olen edelleen töissä samoissa tehtävissä samassa työpaikassa, ajelen edelleen samalla fillarilla ja olen vieläkin vajaa. Mut viime kesänä ostin kolmet uudet kalsarit.

F1 Forum on vaikuttanut sieluuni kuin Jumala.

Eilen sain mm. tietää erään valtavan suuren eleen (esim. pyyhkäisyele tai tuplatäpäytys), jossa meidän kokemaa surua ja taivalta ja pientä poikaa on muistettu uskomattomalla tavalla.

Raportoin myöhemmin lisää.

F1 Forum on vaikuttanut sieluuni kuin Jumala.

Eilen sain mm. tietää erään valtavan suuren eleen (esim. pyyhkäisyele tai tuplatäpäytys), jossa meidän kokemaa surua ja taivalta ja pientä poikaa on muistettu uskomattomalla tavalla.

Raportoin myöhemmin lisää.
Rapoa odotellessa.