F1-forum karting, osa xyz.....

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Captain Howdy sanoi:
Olin korkeintaan ajattelematon.
Ainakin mun kaveripiireissäni on tasan 2 kaupunkia, joita mollataan ihan aina.
Turku ja Forssa.
Mulla on työkaveri, joka on kotoisin forssasta ja asuu ....DADDADADAA...Kaarinassa, ei Turussa. :(

Mutta se on kuulema saanut elämänsä aikana kuulla aika paljon vittuilua Forssasta sekä Turusta.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mun tittelihän töissä on Paltamon-pelle, vaikka kotoisin olen Paltamon läheltä Kajaanista. :rolleyes:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
FO110K sanoi:
hyväl säkäl kerkeet molempiin, tuo on tarkotus meinaan järjestää niin aikasin ku mahdollista ;)
Mun pitäis vissiin olla Nummi-Pusulassa viimeistään klo 15, täältä taitaa olla noin tunnin matka Forssaan. Toinen juttu on tietenkin se, kuinka pääsisin tuonne. Koskaan en ole Forssaan (yllätys yllätys :rolleyes: ) itse ajanut enkä tiedä, antaisiko äiti mun edes ton rakkineen kanssa sinne lähteä sompailemaan.
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
Milloinkas Pohojanmaan porukka järjestää karting-mööten? Meillähän olisi hyviä ratoja enemmän kuin tarpeeksi tarjolla...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Zep sanoi:
Milloinkas Pohojanmaan porukka järjestää karting-mööten? Meillähän olisi hyviä ratoja enemmän kuin tarpeeksi tarjolla...
Pohjanmaalaisen laskiaisriehan tahtoisin nähdä.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Voisimmeko jo siirtyä isompii luokkiin kuin karting... :rolleyes: Olemme sentään F1 kuninkaita! :D


Ainiin se helvetin sairas homo raha on esteenä. Mut tietysti muuten kyl ainaki vähintää suomen F3 tasosilla mut mieluiten ajaltais GP2:sil! :thumbup:

Ihan sama vaik niskat menis tai elämä mut ainaki sen arvosta.
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
kouvotsvoni sanoi:
Pohjanmaalaisen laskiaisriehan tahtoisin nähdä.
Onhan meillä noita kumpareita ja joenpenkkoja... :D

BTW yksi 90-luvun kovimmista nopeuslaskijoista opetteli lajin salat Kaustisen Puhkiolla. Mäellä on korkeutta sen verran "paljon", että itävaltalaiset hissiasentajat kyseli ihan tosissaan, että tuohonko pitäisi hissi asentaa... :D
 

Örfil

Guest
Pärkkeleen pärkkele. Rata on varattu koko ens lauantain ja myös seuraavana. Aiheesta myös tuolla ihmisten puolella olevassa topikissa ;)

Rata tuntuu olevan kovasti varattu, mutta ensi viikon perjantaina olisi vielä vapaana. Säästä tosin ei ole takeita.

Hintahan on sikahalpa. Kisa maksaa 27e per nuppi eikä riipu osallistujamäärästä. Kisan saa siis jo muutamalla kuskilla aikaiseksi eikä hinta päätä huimaa (paitsi tietysti persaukisia).

Soitan aamulla myös Toijalan radalle ja jos sinne pääsee silloin, minä & mun junnu ja FO110K lähdemme ajamaan. Viime viikonloppuna meitä oli neljä kisaamassa Kaanassa.

Kisa (muuallakuin vorssassa) menee tyyliin: kaikki ajot ajetaan irtolipuilla ja aluksi 10 min aika-ajo ja sen jälkeen 10 min kisa lentävällä lähdöllä eli 2 x irtolipun hinta = kisan hinta.

Laitan huomenna tietoa Toijalasta.

Kolmas mahis on ajaa vaihtoehtoisesti myös viikon päästä Hyvinkäällä. Mitään aikataulu/pvm äänestystä tästä ei kannata järjestää, koska siitä ei tule kuin sanomista :D

Kimppakyyti Tampereelta/matkan varrelta järjestyy.
 

Örfil

Guest
Toijalan ensi viikonlopun tilanne:

Lauantaina 1.9.2007 Vauhtipuistossa Aluemestaruuskisojen vapaat harjoitukset. Rata on rajoitetusti käytössä muuhun ajamiseen.

Sunnuntaina 2.9.2007 Vauhtipuistossa on Hämeen Aluemestaruuskilpailut. Rata on varattu vain kilpailijoille.


...pasha...
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Onhan Tampesterista vähän kaumpana kuina Forssa, tuo Honkajoki, missä ihan hyvä rata.
 

Örfil

Guest
No niin. Tarjolla olisi ajoa Kaanaassa ensi lauantaina 13:30-15:30 välisenä aikana.

Mukaan ovat tulossa meikäläinen + 2 sekä FO110K.

Irtolippu maksaa 12 e/10 min, 22 e/20 min ja 30e/ 30 min.

"Kisaformaattihan" on:

- aika-ajo 10 min
- kisa aika-ajon tuloksien mukaisessa lähtöjärjestyksessä lentävällä lähdöllä

Jos halukkuutta ilmenee, voidaan ajaa pitempi kisa tms. (10+20, 15+15).

Soppaa sekoittavat mahdolliset muut radalla seikkailevat shikaanit, joista saatiin viimeksi "hyvää" kokemusta :jaska:

Aikataulu täytyy tarkistaa vielä pe illalla, ettei joku porukka ole varannut varsinaista kisaa, jolloin irtolipuilla ajavat eivät pääse radalle.
Sateella kuulemma pääsee ajamaan, jos ei ole ihan kaatosade.

Eli halukkaat paikalle 13:30 alkaen. Palkintona voittajalle rutkasti retsostelun aihetta, toiseksi tulleelle siitä puolet ja kolmannelle selittelyn aiheita pussillinen.

Jos olet tulossa, laita nimeä tänne. Mun kyydissä pääsee Pirkkala-Kaanaa väliltä 1-2 henkilöä (elopainosta riippuen).
 

Örfil

Guest
Huhuu Tamperelaiset + muut foorumistit lähikunnista!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Dominic sanoi:
Eikö 37km ole sinun mielestä läheltä?
Ei välttämättä.
Ja toisaalta Kajaani on niin paljon isompi ja tunnetumpi paikka että olis luullut titteliksi tyrkytetyn vaikkapa Kajaanin klovnia.
 

Örfil

Guest
Kaanaassa oli paikalla kolme hahmoa ja aika-ajo & kisa ajettiin suunnitelmien mukaan :) Lopputulokset olivat ilahduttavat, sillä kaikki pääsivät palkintopallille :D

Keli oli viileähkö ja se + tuuli aiheuttivat päänvaivaa säätöjen suhteen :rolleyes: Asia ratkesi säätämällä kuskit kupposella kahvia :thumbup:

Ensi viikonlopuksi olisi tarkoitus järjestää vastaava sessio Hyvinkäällä. Asiasta lisää huomenna sunnuntaina.
 
Ylös