F1-Forum S2K uutisointi

Dale

Well-known member
Liittynyt
24.7.2001
Viestit
60
"Sarjaan ilmoittautuminen on käynnissä vielä tämän viikon ja suurin osa ilmoittautumisista saadaan vasta viimeisenä päivänä, joten vielä eivät kaikki todelliset haastajat ole selvillä ja asiaan palataan 16.3.2002."

Tehtäiskö sielä mitä luvataankin?
 

Bradley

Well-known member
Liittynyt
13.1.2002
Viestit
219
Sijainti
Racingcity
Mites uusien kuljettajien kanssa tehdään, jos ne haluaa ajaa neljännessä kilpailussa, mutteivat ole kerenneet ilmoittautua ennen kolmatta kisaa? Jättävätkö ne vain ajamatta?

ei oikein suosi uusia yrittäjiä tuo järjestelmä.
 

Kokkis

Well-known member
Liittynyt
5.10.2001
Viestit
85
Sijainti
Eesti
Noin vähän kolmosia. SM-arvoon piti olla viisitoista, mutta eiköhän niitä vielä tule lisää kun lumet sulaa.
 

deku

Member
Liittynyt
5.2.2000
Viestit
11
Sijainti
Helsinki, Finland
Bradley:
Mites uusien kuljettajien kanssa tehdään, jos ne haluaa ajaa neljännessä kilpailussa, mutteivat ole kerenneet ilmoittautua ennen kolmatta kisaa? Jättävätkö ne vain ajamatta?

ei oikein suosi uusia yrittäjiä tuo järjestelmä.
Idea on että he eivät aja SM-sarjapisteistä, toki he saavat osallistua kilpailuihin.
 

slehtone

Well-known member
Liittynyt
26.5.2001
Viestit
47
Sijainti
Tampere
Mukavasti näytti sporteissa olevan eri merkkejä mukana. Vähän arveluttavat kuitenkin noi formula fordit. Itse en olis niitä välttämättä ottanut sport 2000 touriin mukaan. Mun mielestä vähän sellasta tylsää nähtävää. Toivottavasti ei otettu kauheasti takapakkia. Mutta ainahan voi ottaa aurinkoa ja nauttia makkaraa jos kisa ei kiinnosta. :)
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
slehtone: Eihän Suomen rata-autoilun tulevaisuutta voida rakentaa, ellei junioriluokka saa näkyvyyttä? Tosin noinkohan Reima itse tallinsa autoa ajaa...
 

slehtone

Well-known member
Liittynyt
26.5.2001
Viestit
47
Sijainti
Tampere
Olet Zep täysin oikeassa tuon näkyvyyden suhteen. Ajattelin asiaa kuitenkin enemmän tavallisen katsojan kantilta.
 
Ylös