Huomenna. Työn ja opiskelijoiden juhla. Kumpikaan en ole. Laiska duunaamaan ja vielä laiskempi opiskelemaan.Koska se vappu on?
Mulla on kantapäässä semmonen PLUG IN-toiminto. Eli kantapään kaikki pitää oppia kaikki.:thumbfh::nope:
Huomenna. Työn ja opiskelijoiden juhla. Kumpikaan en ole. Laiska duunaamaan ja vielä laiskempi opiskelemaan.Koska se vappu on?
Jos ei tänään aloittaisikaan!Hyvä sää. Eiköhän tänään voi töit lopettaa hieman aiemmin.
Josko lie semmoisenakin toiminut, tiedä en, mutta varsin idyllinen paikka...Soon strippibaari missä kysytään privaattikeikan hintaa!:thumbfh:
Muista kypärä!Voi vittu näitä vappuja ja muita. Mulla ei ainakaan ole mitään erityistä syytä juhlistaa nimenomaan tätä päivää. Ankeaa kun jengi pakolla lähtee palelemaan keskustaan vain siksi, että niin muutkin tekee. Vois lähtee pyörällä jonnekin pitkälle.
Hei...ei näitä ankeita ilonpilaajien ilmoituksia tänne iloisen, vallattoman hauskan Vappuhumun keskelle.Voi vittu näitä vappuja ja muita. Mulla ei ainakaan ole mitään erityistä syytä juhlistaa nimenomaan tätä päivää. Ankeaa kun jengi pakolla lähtee palelemaan keskustaan vain siksi, että niin muutkin tekee. Vois lähtee pyörällä jonnekin pitkälle.
Ok, hei näin mä teen. Kiitti!Hei...ei näitä ankeita ilonpilaajien ilmoituksia tänne iloisen, vallattoman hauskan Vappuhumun keskelle.
Jos palelet, pistä villahousut jalkaan.
Ja piri(ei amfetamiini, toim. huom.)kello ohjaustangossa!Muista kypärä!
Kovin on nomillakin nenä punaisena... villahousut on tainneet vaihtua johonkin muuhun lämmikkeeseen. :wink:Hei...ei näitä ankeita ilonpilaajien ilmoituksia tänne iloisen, vallattoman hauskan Vappuhumun keskelle.
Jos palelet, pistä villahousut jalkaan.
Ei kyl se on ihan tekonenä.Kovin on nomillakin nenä punaisena... villahousut on tainneet vaihtua johonkin muuhun lämmikkeeseen. :wink:
Siirrä äidin ruoat pois jääkaapista.Täällä on hätätilanne! Äiti ilmoitti just, että jääkaappi on niin täynnä ruokaa, että mun kaljat ei mahdu kylmään :frank: