F1-Forum Vapputoikki!

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Taallahan on kunigattaren paiva. Paiva, jolloin koko amsterdamin liikenne pysaytetaan. Ei autoja, ei ratikoita, nothing.
Kansa on humalassa ja kaikki pukeutuneet oranssiin. Kaljaa myydan parhaimmillaan 20 centilla/ heinekenpullo kojuissa.
Tanaan olis tarkoitus chillailla ja ehka hieman tanssahdella skumppapullon kera..Huomenna puolen paivan aikoihin pitaisi olla jo hyvassa etukenossa kohti amsterdamin suurinta parkkihallia jossa on bileet.
Perjantaina klo 12.00 toihin. Tama tarkoittanee erittain hyvin ajoitettua ja yllapidettya hiprakkaa huomis paivan aikana ja pitkia younia. Nyt jo pelottaa....:thumbfh:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Lähes tulkoon. No ei sentään, vappu vain on mun mielestä ehkä vuoden paras tämänkaltainen juhlapäivä, joten eiköhän sitä tule kuitenkin riipaistua. Tykkään vaan siitä kaupungilla pyörimisen fiiliksestä, varsinkin jos sää on poutainen.
Just oikee asenne dude! Mä tykkään! :ahem:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Vappu on amatöörien ryyppyjuhla. Kaikenlaiset viinaan tottumattomat örveltävät kaupungilla, huutavat ja räyhäävät yliannostuneina.

Kansallisina örvellyspäivinä - joista vappu on pahin - minä pysyn kotona.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Vappuna lähden tekemään sisäänajon uudelle moottorille. Vappujuhlat juhlitaan aattona. Kaks 15 min stinttiä, eka 7.500 rpm limittinä ja toiselle 9.500 rpm. Tulee olemaan hieno vappu.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Vappu on amatöörien ryyppyjuhla. Kaikenlaiset viinaan tottumattomat örveltävät kaupungilla, huutavat ja räyhäävät yliannostuneina.
Sehän on oikeasti hienoa. Oikeasti hyvä että he, jotka eivät tahdo ottaa iloa irti elämästä pysyvät kotona :ahem:
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Pikkuruisessa liemessä tulee perstaina oltua... jos nyt pitäis veikata.

Jokainen hetki on kyllä minulle yhtä vappua, ei turhaa ressiä huomisesta.

Vesi paras janojuoma :ahem:

:alppu:

:alppu:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Sehän on oikeasti hienoa. Oikeasti hyvä että he, jotka eivät tahdo ottaa iloa irti elämästä pysyvät kotona :ahem:
Minä otan sen ilon irti kotona. Kännisten seurassa ei minulla olisi hauskaa.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Vappuhan on käytännössä kuin mikä tahansa muukin ryyppypäivä. Huomenna aattelin terasseja vähän kiertää, jos ilmoja pitelee. Jos ei pitele niin jään kotiin runkkaamaan. Miusta elämästä nauttiminen on semmosta että tekee sitä mikä just sillä hetkellä sattuu itseä huvittamaan, eikä semmosta että tekee jotain koska niin tekee kaikki muutkin..
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
heh...

Klara Wappen!!!

Alli Hopa!!!


Heh, minähö humlassa?


didut

... hyvin menee, mutta menjoon...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
heh...

Klara Wappen!!!

Alli Hopa!!!


Heh, minähö humlassa?


didut

... hyvin menee, mutta menjoon...
Ei tässä ole sitä sydämen tuskaa ja sielun avautumista kuin sun parhaissa 'Iisveden terassilla kesäyöllä' postauksissa.:nope::thumbfh:
 
Ylös