F1-Forumin kalenteri

  • Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vuoden 2009 tapahtumia lisätty
- F1
- WRC
- MotoGP
- SBK
- GP2

GP2 Asia Seriesin kisoista pistin vain tulevat tapahtumat ( 13.-14.2. Qatar ja siitä eteenpäin). Asia Seriesin kista merkitty GP2a -alkuisena.

Näkyykö nuo tapahtumat oikein muillekin kuin Suomessa asuville? Tein niistä nimittäin ns. Ranged Event, alkamaan esim. F1 viikonloppuina sen päivän "midnightista" ja päättymään kisan jälkeisen päivän "midnightiin"...? Tajusitteko? Hyvä, mä en. Niin siis sitä että... eiku emmä jaksa selittää, valittakaa UP:t jos toi kalenteri näyttää teillä ihan mitä sattuu.

F1, WRC ja MotoGP:n viralliset sivut tarjoavat kisakohtaiset linkit joten lisäsin ne noihin kalenteritapahtumiin.

Olisko liioittelua laittaa kalenteriin myös vaikkapa F1-veneiden tai Nascarin aikataulut?

Kommentteja ja kehuja tähän näin nyt alle heti, kettuilut voitte työntää perluskooniinne. Aivan, minua on pakko kehua, muuten tulee bannia kaikille!

Kehuja!

Tohon alle!
->
Eiku mihin!
<-
Mitestätänäppistännyjjumalatsioon!
l
v
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Pystyykö muut lisäämään linkkejä noihin mun tekemiin kalenterimerkintöihin?

Olisko fiksua laittaa jokaiseen F1, WRC ja MotoGP -kalenterimerkintään linkkiä vaikkapa Maikkarin, Nelosen, F1-Forumin kisatoikkeihin, ulkopuolisten uutispalvelujen mahdollisiin kisakohtaisiin uutisointiin linkkejä?

Olisko turhaa vainen kaikk' tuo,
oi saavuthan uusi F1-kausi jo mun luo?!
- Eino Leino -

No ei ollu Einoleinoa tuo, sori, huijasin.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
A1GP olisi mukava myös saada listoille, kausi ei edes puolivälissä vielä.
Ja WTCC & Formula 2, jos ei liikaa vaivaa. Luulisi ainakin F2:n kiinnostavan joitakin?

Ennemmin nyt ainakin kuin jotkut F1-veneet :p
 
Viimeksi muokattu:
Ylös