Osta rattiMites tämä rattijuoppo saisi jotain säätöjä, joilla pysyisi tiellä näppikselläkin?
On jo. Ei vaan jaksaisi varastosta hakea:frank:Osta ratti![]()
Joten kipinkapin hakemaan mikä ratti kyseessä.On jo. Ei vaan jaksaisi varastosta hakea:frank:
Sopii mulle. Saatko laitettua ajan aurinkoiseksi iltapäiväksi?Miten olisi huomenna johonkin aikaan uusi kilpailu?
Olisikohan 13.30 sopiva?Huomenna on klo 15 MNK-kisa. Oisko ennen sitä hyvä vääntää foorumilaisten kesken?
Jaa minä luulin että se oli aurinkoisena. Joo korjaan asian.Sopii mulle. Saatko laitettua ajan aurinkoiseksi iltapäiväksi?
Sopii mulle.Olisikohan 13.30 sopiva?
Joo pitäisi keksiä säännölliset ajat. Kisataan huomenna kuitenkin 13.30 aikaan ennen MNK-kisaa. Kierrosmäärä ja aika-ajo pitää vielä miettiä.Pitäis melkein jossain vaiheessa sopia säännöllisempia aikoja siten miten serverin tekijöille sopii ettei tänne vain tulla joka päivä ja heitellä hatusta näitä aikoja.
Olisi helppo tietää että mihin aikaan on kisa ja voisi varautua siihen eikä seurata koko päivä foorumia ja odottaa mikä aika sovitaan.
Joo odotetaan muiden mielipidettä asiasta. Ajetaan niin kuin kuskit haluaa.Itse pidin niistä lyhyistä kolmen kierroksen kisoista ja se olisi mukavaa reeniä MNK:ta varten mutta toki pidemmät kisat ovat hauskoja. Pitää varmaan odotella huomiseen ja kuunnella muiden mielipiteitä ennenkuin kierrosmäärää päätetään. Ja voihan sitä ajaa eripituisia kisoja niinkuin tänään.
Joku ikivanha kökkö. Itteasiassa tuli roskispöydälle kärrättyä talven aikana.Joten kipinkapin hakemaan mikä ratti kyseessä.