F1-Forumin LFS-kilpailu

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Sijainti
Tampere
Itse olen ostanut tämän lisenssin jo aikaa sitten ennen mitään maikkarin kikkailua.

Tonpe

Well-known member
Itse olen ostanut tämän lisenssin jo aikaa sitten ennen mitään maikkarin kikkailua.
selvä, mutta joo aattelin itekki ton lisenssin maksaa nii onko toi "kultanen" nyt niin paljon parempi että kannattaa 30e maksaa?

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Sijainti
Tampere
selvä, mutta joo aattelin itekki ton lisenssin maksaa nii onko toi "kultanen" nyt niin paljon parempi että kannattaa 30e maksaa?
Sieltä MNK-sivulta sä näet Kauppa-osiosta mitä eroa on s1 ja s2 -lisenssillä (maikkarin kielellä kulta- ja hopealisenssillä). Mun mielestä ei oo mitään järkeä ostaa s1-lisenssiä koska siinä on paljon vähemmän ratoja ja autoja. Kyseessä on tavallaan kaksi eri peliä ja jos on valmis maksamaan pelistä niin miksi ei osta koko peliä vaan "huonomman version".

S2-lisenssi sisältää kaikki pelin 21 autoa sekä kaikki 7 rataympäristöä, jotka käsittävät kaiken kaikkiaan ilmaisversion Blackwoodin lisäksi 26 erilaista rataa.

S1-lisenssi sisältää 9 autoa sekä 4 rataympäristöä, jotka käsittävät kaiken kaikkiaan ilmaisversion Blackwoodin lisäksi 15 erilaista rataa.

Viimeksi muokattu:

Tonpe

Well-known member
Sieltä MNK-sivulta sä näet Kauppa-osiosta mitä eroa on s1 ja s2 -lisenssillä (maikkarin kielellä kulta- ja hopealisenssillä). Mun mielestä ei oo mitään järkeä ostaa s1-lisenssiä koska siinä on paljon vähemmän ratoja ja autoja. Kyseessä on tavallaan kaksi eri peliä ja jos on valmis maksamaan pelistä niin miksi ei osta koko peliä vaan "huonomman version".

S2-lisenssi sisältää kaikki pelin 21 autoa sekä kaikki 7 rataympäristöä, jotka käsittävät kaiken kaikkiaan ilmaisversion Blackwoodin lisäksi 26 erilaista rataa.

S1-lisenssi sisältää 9 autoa sekä 4 rataympäristöä, jotka käsittävät kaiken kaikkiaan ilmaisversion Blackwoodin lisäksi 15 erilaista rataa.
niinhän se on.

Doijjooda

...
Onkos tänään kisaa mihin pääsee demolla? Ei oo vielä innostusta maksaa sitä s2:sta... :eek:

niko2000

Moi...
Lisenssin saa LFS-sivuilta joku 4 euroo halvemmalla :D

En nyt tiedä siitä kilpailusta, otetaano nyt se Fern Bay Greeni pelkästään, kun ei voi pitää kahta serveriä. Mielipiteitä?

Edit: Voi muuten tulla aika paha kolari ekassa mutkassa...

niko2000

Moi...
Päätin nyt sitten käynnistää s2-kisan, serverikin on käynnissä.

niko2000

Moi...
Ei vieläkään tullut ketään, niin heitetään demokisa. Serveri käynnistyy noin 5 min päästä.

Tommi123

Namiskuukkeli
Sijainti
<:
Tosta s2 kisasta niin tota jos ehdin hankkia S2 lisenssin:D niin mikä ettei taitaa olla vähä kovempi porukka siellä sitten.

Tommi123

Namiskuukkeli
Sijainti
<:
Noniin s2 tuli hankittua ja myös otto321 hankki s2 lisenssin.

Temelord

Well-known member
Sijainti
Oulu
Eipä ollu oikeen kunnolla porukkaa kisaa varten tuol demo servul...:jaska:

Tonpe

Well-known member
EDIT: demo auki! _:D

Viimeksi muokattu: