selvä, mutta joo aattelin itekki ton lisenssin maksaa nii onko toi "kultanen" nyt niin paljon parempi että kannattaa 30e maksaa?Itse olen ostanut tämän lisenssin jo aikaa sitten ennen mitään maikkarin kikkailua.
Sieltä MNK-sivulta sä näet Kauppa-osiosta mitä eroa on s1 ja s2 -lisenssillä (maikkarin kielellä kulta- ja hopealisenssillä). Mun mielestä ei oo mitään järkeä ostaa s1-lisenssiä koska siinä on paljon vähemmän ratoja ja autoja. Kyseessä on tavallaan kaksi eri peliä ja jos on valmis maksamaan pelistä niin miksi ei osta koko peliä vaan "huonomman version".selvä, mutta joo aattelin itekki ton lisenssin maksaa nii onko toi "kultanen" nyt niin paljon parempi että kannattaa 30e maksaa?
niinhän se on.Sieltä MNK-sivulta sä näet Kauppa-osiosta mitä eroa on s1 ja s2 -lisenssillä (maikkarin kielellä kulta- ja hopealisenssillä). Mun mielestä ei oo mitään järkeä ostaa s1-lisenssiä koska siinä on paljon vähemmän ratoja ja autoja. Kyseessä on tavallaan kaksi eri peliä ja jos on valmis maksamaan pelistä niin miksi ei osta koko peliä vaan "huonomman version".
S2-lisenssi sisältää kaikki pelin 21 autoa sekä kaikki 7 rataympäristöä, jotka käsittävät kaiken kaikkiaan ilmaisversion Blackwoodin lisäksi 26 erilaista rataa.
S1-lisenssi sisältää 9 autoa sekä 4 rataympäristöä, jotka käsittävät kaiken kaikkiaan ilmaisversion Blackwoodin lisäksi 15 erilaista rataa.
Itse tietysti päätät mitä teet.niinhän se on.
sanoit tossa vähänaikaa sitten että oot lataillu säätöjä netistä ehikkö auttaa vähän?Eipä ollu oikeen kunnolla porukkaa kisaa varten tuol demo servul...:jaska: