F1-Forumin narsismisäie

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Multa ei paljon viestejä tule tähän ketjuun irtoamaan. Kukaan ei ole vaatimattomampi kuin minä!
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Me ajettiin tänään ihan ok kolmosruutuun vaikka paalukin ois toki ollu kerättävissä.
Huomenna sitten radan puhtaalta puolelta hyvä startti ja pyritään kärkeen.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Voitin useita vuosia sitten Kimmo Kinnusen kivenheitossa, Jarkkokin oli mukana. Kimmon puolustukseksi on mainittava vuoden ikäero.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Säikeen hengessä totean hieman mauttomasti, että Huumonen oli Suomen mestari, Kinnunen taas Maailmanmestari.
 
Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Olen voittanut Mika Kojonkosken tenniksen nelinpelissä. Ja Janne Pulkkisen (beach volleyen Suomen mestarin) beach volleyssä vuonna 1996 Italiassa.

Parinani oli Pekka Lahtinen.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Selätin Aleksandr Karelinin, kun pikkupäissään otettin matsia.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Lisäksi olen pitänyt sylissä Mauri Antero Nummista.
 

Kenda

Well-known member
Liittynyt
11.10.2015
Viestit
2702
Sijainti
Penkalla
Selätin Aleksandr Karelinin, kun pikkupäissään otettin matsia.
Itse tuli otettua aikanaan baari-illan jälkeen painimatsi Jani Hurmeen (en silloin tiennyt kuka hän oli) kanssa, matsin lopputulos oli lopulta tasan kun ei kumpaakaan kiinnostanut enää "jatkoerille" mennä. Polteltiin yhdessä tupakit ja jatkettiin sitten omille teillemme.
 

Örfil

Guest
Voitin useita vuosia sitten Kimmo Kinnusen kivenheitossa, Jarkkokin oli mukana. Kimmon puolustukseksi on mainittava vuoden ikäero.
Mua jäi tässä askarruttamaan, että oliko kyseessä tilanne, jossa heittelitte toisianne kivillä eli ns. kivisota?
Tarkemmin sanottuna se, että osuitko Kimmoa päähän?
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Mua jäi tässä askarruttamaan, että oliko kyseessä tilanne, jossa heittelitte toisianne kivillä eli ns. kivisota?
Tarkemmin sanottuna se, että osuitko Kimmoa päähän?
Eiköhän Joukahainen tarkoita ravintola Kivenheitonhttps://www.raflaamo.fi/fi/tampere/kortteliravintola-kivenheitto-tampere keskiviikkovisaa. Helppohan se on tuollainen yksinkertainen maailmanmestari yleistiedossa päihittää. Luultavasti ollut vielä Norja-aiheisia kysymyksiä.
 

Örfil

Guest
Tilannehan on sitten ollut suorastaan hykerryttävän otollinen joukikselle kahmaista voitto kotiin!
 
Ylös