F1 Forumin pokeri-ilta

  • Viestiketjun aloittaja JTS
  • Aloituspäivämäärä

headmaster

New member
Liittynyt
27.12.2009
Viestit
2
anteeksi, että en ole nähnyt virkaan savvyjuha, mutta olen varma, on kaksi turnausta PokerSavvy kanssa ero tunnin, salasana ei ole sama molemmissa?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
anteeksi, että en ole nähnyt virkaan savvyjuha, mutta olen varma, on kaksi turnausta PokerSavvy kanssa ero tunnin, salasana ei ole sama molemmissa?
No niinpä näyttäisi, mutta sää et kyl oo suomipoika....;)

Ei siel oo ky yks meitin turnee...mis ei oo meikälääsiä juur yhtään...(kääntyyköhän tämä jollain kääntäjällä...:D )
 
Viimeksi muokattu:

JButton7

Well-known member
Liittynyt
5.3.2008
Viestit
637
Jep, näyttää taas olevan melko paljon ulkomaalaisia mukana. Onko PokerStarsilla mahdollisuutta laittaa salasanaa, joka sisältää ääkkösiä? Sen avulla saisi ainakin vaikeutettua noiden mukaan tuloa.. :)
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Salasana pitäisi laittaa varmaan privalla. Nythän näiden ei tartte kuin vähän esim. google kääntäjällä vientää.

Et ei tää kyl nyt taida olla f1-foorumin turnee...edes noi kaikki suomalaiset ei varmaan ole voorumilaisia. Olen vähän pettynyt...:dunno:
 

PWNALL

New member
Liittynyt
27.12.2009
Viestit
2
vaikka te dont kuin freigneurs että paljon, voi silti olla mukava yhteyttä ja kerro salasana?
 

Jere89

New member
Liittynyt
27.12.2009
Viestit
1
mites toi kaheksalta alkava turtsi? pääseekö osallistumaan vaikkei ois starssin tili tehty savvyn kautta? jos pääsee niin privaan voisin passun ottaa :rolleyes:

ja mites tästä toisesta turtsista muutes joka on nyt menossa jo ja on täynnä ulkomaalaisia, onko oikeutettu palkintoihi jos ei oo savvyn kautta tiliä?

:edit: saatu, thx

jaaha löys ne ulkomaalaiset sen näköjää lopulta tähäki :S
 
Viimeksi muokattu:

JButton7

Well-known member
Liittynyt
5.3.2008
Viestit
637
Joo, ei tosta näytä ikinä tulevan yhtikäs mitään. 8/9 pelaajista on täysin ulkopuolisia, jotka voivat pelata turnausta kuin mitä tahansa leikkirahapeliä. Puskea ne voi kaikilla käsillä ilman pelkoa tippumisesta, sillä mitään ei voi kumminkaan voittaa... :thumbdown
Sijalle 30. päädyttiin, ja näytti tuonne ainakin 5 suomalaista vielä jäävän. Tiedä sitten ovatko nekään F1-forumilaisia...
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Joo, ei tosta näytä ikinä tulevan yhtikäs mitään. 8/9 pelaajista on täysin ulkopuolisia, jotka voivat pelata turnausta kuin mitä tahansa leikkirahapeliä. Puskea ne voi kaikilla käsillä ilman pelkoa tippumisesta, sillä mitään ei voi kumminkaan voittaa... :thumbdown
Sijalle 30. päädyttiin, ja näytti tuonne ainakin 5 suomalaista vielä jäävän. Tiedä sitten ovatko nekään F1-forumilaisia...
Mää vielä pelaan, mutta tuskin on montaa...voorumilaista.

22. Vähän tyhmässä paikassa tipuin...heh...
 
Viimeksi muokattu:

JTS

Well-known member
Liittynyt
8.9.2009
Viestit
94
Sijainti
Helsinki
Meni sitten hieman ohi. Ihan vinkkinä jos vielä järjestetään, niin vois antaa muutaman päivän varoitusajan.
Kävin katselemassa turneeta kello 20.20 Suomen aikaa ja 90 osanottajasta vain 15 näytti olevan Suomesta.
Onko nissä Starssin salasanoissa joku ongelma, kun kuokkijoita on enemmän kuin foorumilaisia?

No onnea niille, jotka mukaan kerkisivät!
 

Hippolytefin

Member
Liittynyt
27.12.2009
Viestit
6
Ihan siellä chatissa annettiin salasanaa tuohon toiseenkin turnaukseen.

Olin 16, tässä foorumin turnauksessa. Palkinnot menevät sitten ulkomaalaisillekko?
 

savvyjuha

Well-known member
Liittynyt
19.3.2007
Viestit
283
Pokersavvy pahoittelee huonoa turnausjärjestelyjä. Sitä näköjään ei voi luottaa edes pieneen piiriin.

Voin kuitenkin vakuuttaa, että tavarapalkinnot menevät pelkästään F1-foorumille rekisteröityneille. Niille jotka, olivat tilinsä tehneet ennen turnauksen alkua ja osaavat vähintään 5 sanaa suomea. :)

Mietin, miten nuo palkinnot saadaa oikeille pelaajille.

Seuraavalla kerralla salasana täytyy postata vissiin privana. Se on vaan niin pirun työlästä..
 

savvyjuha

Well-known member
Liittynyt
19.3.2007
Viestit
283
Pokersavvyn F1-forumisteille järjestetyssä joulukuun turnauksessa Tavarapalkinnoille ei tainnut päästä ketään foorumin jäsentä?

Ehdotus: Pidetään uusi turnaus eri systeemillä. Tällä kertaa turnaukseen pääsevät ihan oikeasti vain Pokersavvyn asiakkaat jotka ovat myös tämän foorumin jäseniä?

Turnaus pelattaisiin tammikuun lopulla.

Kommentteja otetaan vastaan.
 

Hippolytefin

Member
Liittynyt
27.12.2009
Viestit
6
:thumbup: turnaukselle.

Jokos minä silloin olen "oikeutettu" foorumilainen? Pokersavyylläkin olen.
 
Ylös