Thunder
Vihan aiheuttaja
Sinnekö "virvon varvon" pari hassua narua on mennyt?Il Tempo Gigante sanoi:Menihän kiirastorstain saunominen suhkuksi. Olivat täyttäneet saunan märällä pyykillä.
Sinnekö "virvon varvon" pari hassua narua on mennyt?Il Tempo Gigante sanoi:Menihän kiirastorstain saunominen suhkuksi. Olivat täyttäneet saunan märällä pyykillä.
Hei! Mulla on yksinoikeus tohon "tarkoitat varmaan"-juttuun!Thunder sanoi:Tarkoitat varmaan saunakisasta
Vaipat esti saunomisen?AJ sanoi:En saunonut. Perinteisessä mielessä.
En edes itse pysty aavistamaan, että mikä ajatus tuon edellisen kommenttini takana luurasi. Kaipa se jotain kauheen syvällistä oli.Thunder sanoi:Vaipat esti saunomisen?
Mulla saunavuoro, saa nähdä miten käy?
Toiseenkin maailmaan sauna hankittakoon, ja tuoteita vastoja/vihtoja lahjoitettakoon, niin voi sitten AJ:kin lehtipuunoksalla itseään virpoa.AJ sanoi:Merkillistä on tuo suomalaisen tapa mennä pieneen ylilämmitettyyn huoneeseen hikoilemaan ja toisinaan jopa lehtipuuruoskalla itseään kiduttamaan. Älköön moinen tapa yleismaailmalliseksi ikinä muodostuko. :nope:
Hyväksyttäköön ja vielä kerran saunaan ryntäämällä vahvistettakoon.AJ sanoi:Tarkoitukseni oli lähinnä hurrata ja suomalaiseksi kyseistä tapaa ylistää.
En ryntäile saati lönkyttele saunaan. En nimittäin pysty kykenemään edes muistamaan, milloin viimeksi olisin leppeistä löylyistä nautiskellut.Il Tempo Gigante sanoi:Hyväksyttäköön ja vielä kerran saunaan ryntäämällä vahvistettakoon.
En lue saunassa.AJ sanoi:Oletkos akkaria opettelut lukemaan?