Ota huomioon että olin autoalalla 15 vuotta mutta tietokoneista en tiedä mitään. Eli aloittelijantuurillahan tässä mennään.Micael sanoi:Mutta kun se DSG:kin .....
Ota huomioon että olin autoalalla 15 vuotta mutta tietokoneista en tiedä mitään. Eli aloittelijantuurillahan tässä mennään.Micael sanoi:Mutta kun se DSG:kin .....
Mutta ei vielä integroitua avaajaa saunassa :nope:Moe Szyslak sanoi:Mulla muuten on JO wlanni.
Pitääkin täyttää porekylpy White Spriillä siinä tapauksessa.:idea:Vesku sanoi:Voitas varmaan käydä koekylpemässä kiiltävän puhdas sauna joskus syksyllä...
Rassaa Micael ennen saunareissua jotain motskaria tai motocrossipyörää reilusti ( öljynvaihtoa, rasvaa, kuraa, pikeä yms ) niin minä teen jotain pölyisiä hommia ja ajan lietettä yms...
Tölkkiin ei tarvitse avaajaa.:thumbfh:Sam sanoi:Mutta ei vielä integroitua avaajaa saunassa :nope:
Talttaa voidaan tarvita, ihan varmuuden vuoksi jos vaikka tölkin oma avaaja katkeaa?Moe Szyslak sanoi:Tölkkiin ei tarvitse avaajaa.:thumbfh:
No terve terve!:ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Terveisiä saunasta.
Sen verran, että tuli hiki.Il Tempo Gigante sanoi:Kiitosta vaan. Oliko kuuma ?
Minä yhden Aku Ankan taskukirjan ja alkoholittoman BecksinIl Tempo Gigante sanoi:Lähden saunaan.
Mukaan otan paikallisen ilmaisjakelulehden.
Kauankos se nyt yhden auringon laskeminen kestää?JayR sanoi:Huh, olipa rentouttava saunareissu. Nyt pari olutta ja katselemaan auringonlaskua.. :thumbup:
Mites sen sulle ajattomalle nyt selittäis...AJ sanoi:Kauankos se nyt yhden auringon laskeminen kestää?
Se kestää sen aikaa, että nostat sormesi ja ikäänkuin heilautat etusormeasi jokaisen näkemäsi auringon kohdalla sen suuntaan samalla ääneen laskien:"Yksi". Ei se sen kummempi homma ole.JayR sanoi:Mites sen sulle ajattomalle nyt selittäis...
Tai oikeestaan eihän se aurinko minnekään laske, mehän tällä pallolla liikutaan ja se aurinko pysyy pai.. no joo kyl sä tiedät.