F1-Forumin saunablogi

mjk

...
Micael sanoi:
korjataan.n. 6,8 näyttäis olevan.
Pikkasen kade olen, jospa itselläkin sitten joskus. Tilaahan tuossa alkaa olemaan jo jätkäporukan saunaillalle.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
J.Hunt sanoi:
Pikkasen kade olen, jospa itselläkin sitten joskus. Tilaahan tuossa alkaa olemaan jo jätkäporukan saunaillalle.
Sen verran selvennystä, että ei aivan vielä oma, mutta vääntöä käydään nyt sen huoneiston hinnasta, johon tuo sauna kuuluu. Olen tuolla käynyt jo useammankin kerran myös saunomassa ja näyttäis siltä, että kohta se on oma kun myyjä lähestyy tekemääni tarjousta. Joka tapauksessa olen jo osaltani valmis kauppoihin jos vaikka myyjä ei hintaa enää pudottaisikaan, mutta sitähän en vielä hänelle ilmaise. On niin pienestä kiinni. Kohta tulee muutto omaan rivarihuoneistoon.

Knoukka

Well-known member
Saunottu.

Ois kyllä välillä mukavampi löylytellä kun ois selänpesijäkin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Voi itku, että olis ihana päästä saunaan. Olen ihan jäässä. Selkääkin palelee. :doubtful:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Saunottu.

Oli mukava katsella saunan ikkunasta ulkona olevaa lumimyräkkää ja samalla istuskella lautehilla löylyä heitellen.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Jäähyllä paraikaa..

Tuli tuossa löylyssä mieleen juttu joka piti raportoida jo aiemmin.
Olin päästäisenä kotonakotona jonne oli toinen ruåttin velikin saapunut perheinensä. Saunottiin toki ja koska kyseessä oli ruåttin sukulainen niin olihan se pakko tempaista löylykilipailu siinä. Yllättävän hyvin kesti, veti toki kaksinkerroin verrattain aikaisessa vaiheessa mutta sinnitteli pirullisen pitkään.. 10-vuotinen pojankloppi siinä ohessa, ja ylälauteella. Viime vaiheessa oli kahta vaille ettemme faijan kanssa itsekin lyöty linkkuun, mutta pakko oli pitää selkä suorana ja hörähdellen näyttää ettei Vaasan veri vapise eikä Kauhavan rauta ruostu. Luovuttivat viimenään ja saunan oven sulkeutuessa katsoimme faijan kanssa toisiamme ja olihan se pakko väkisinkin vielä kuitata kuuluvasti jotta varmasti kuului suihkuhuoneen puolelle:
- Jaahas, ulukomaalaiset luovutti
- Niin tais käydä
- Otetaanko sitten kunnon löylyt?
- Otetaan pois..
*vussh vussh vussh vussh*
Jumalauta että teki höpöä.. muutama minuutti sinniteltiin ja sitten kylmään suihkuun. Mutta tulipa näytettyä, nih..

Veljenpojasta mie teen vielä kunnon saunamiehen, jos vielä uskaltaa Suomenmaan kamaralle astua. Sen verta hyvin kesti aikamiesten seurassa :ahem:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Saunottu (kerran). Vaimo saunassa nyt/kohta. Vauva mulla kylvetettynä (kohta). Ei siis saunassa kuitenkaan tuo kylvetys.