F1-forumin SM-Liigakauden 2011-2012 liveseurantatopic

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Tänään Jokerit ja Saipa kohtaavat. Itse olen tavallaan Saipan puolella, koska olisihan se kiva jos syyskausi päättyisi voittoon, mutta tavallaan en halua, että se menee Tapparan edelle. Mutta jos voittaa niin se ei haittaa. Go Saipa Go.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
SaiPasta tehtiin kuitenkin tänään selvää jälkeä. Ensimmäisessä erässä Jokereiden peli rullasi hienosti ja vihdoin saatiin myös useampia onnistumisia (ml. Nordlund), tosin Ullbergilla SaiPan maalissa ei ollut paras päivänsä. Toinen erä oli ihan täyttyä pelailua jota SaiPa kuitenkin hallitsi ja meinasi päästä peliin mukaan. Kolmannessa Jokerit palasi ekan erän meininkiin ja ratkaisi matsin lopullisesti. Illan parasta antia oli silti Hetenyin eka kotipeli ja voitto, johon sisältyi muutama hieno torjunta. Eteläpääty antoi suuret suosionosoitukset Sulttaanille, joka kävi vielä pelin jälkeen huudattamassa katsomoa. Todella sympaattisen oloinen kaveri muutenkin, oon fani.

Suggestiivi

Kusihousunörtti
ITG:tä närpee tällä hetkellä varmaan ihan semisti.

EDIT: Ja Pulli ulos Turussa. Hauhtonen loukkaantuneena pois.

Viimeksi muokattu:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

ITG:tä närpee tällä hetkellä varmaan ihan semisti.
Mikäli ymmärrämme termin, 'semi', samalla tavalla, niin ei edes riitä. Kypsä on olo nyt. Hyvin. Kiukkukännin voisi vetää, jos olosuhde olisi toinen. Nyt en vedä. On siksi hieno tilanne päällä.

Muuta ei varmaan ole tehtävissä, kun lopettaa Uraman työsuhde mahdollisimman pian. Sekään ei ole mikään ratkaisu, mutta kai sitä jotain pitää tehdä joukkueen herättämiseksi? Vaikka kausi taitaa olla vaarassa olla jo menetetty?

Eikä mulla ole arpoa ketään Uraman tilalle. Varsinkin, kun pelureissakin lienee asennevikaa ja ties mitä.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Voi himskatti kun Tappara hävis, mut koska Ilves hävis taas rankkarit ei mennyt Tapparan edelle kukaan. Eli tämä tappio ei enää sapeta.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Muuta ei varmaan ole tehtävissä, kun lopettaa Uraman työsuhde mahdollisimman pian. Sekään ei ole mikään ratkaisu, mutta kai sitä jotain pitää tehdä joukkueen herättämiseksi? Vaikka kausi taitaa olla vaarassa olla jo menetetty?

Eikä mulla ole arpoa ketään Uraman tilalle. Varsinkin, kun pelureissakin lienee asennevikaa ja ties mitä.
Sinne meni.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Siellä on Toni Niemi palkittu syöttöpisteellä Tampesterissa. Luigi taas pikkukakkosella (tosin se oli vain komennus, porkkanat pupeloinu kuusi ukkoa jäälle), jonka aikana Ahtola tehnyt av-maalin..

Näitä mustaoransseja vain tässä kyttään.

Viimeksi muokattu:

Sami H

Well-known member
Sijainti
Pori
Kärpät-Ässät urhoploayn kautta ja mikäli Ässät vie niin se on sitte yhdeksän pinnan viikko mutta katotaas ny.

nordic man

Well-known member
Hienoa, vihdoinkin Ilves piti johtonsa ja otti tärkeät pisteet !

Kilpailijoistakin Tappara ja HPK jäävät kanssa ilman pisteitä tänään näköjään.