F1-Forumin snooker-mööttet ja Dompparin kassit

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
9-pallossa tiedän tuon varmuudella virhelyönniksi, josta seuraa automaattisesti käsipallo. Tämän perusteella olen olettanut että snooker 9-palloa tiukempana "sääntöpelinä", noudattelisi samaa linjaa.

Samoin pallon alle lyöminen, niin että kohde pallo hyppää mailasta, mailan osuessa kohdepalloon useammin kuin kerran, on virhe. Samoin kuin työntöluonti, jossa kohdepallo on liian likellä kiveä ja kiveä lyödään suoraan kohti kohdepalloa.
Virheenä mä oon aina noilla mennyt, mutta ois kiva saada 100% varmistus asialle.
Pallon pomppaaminen ei ole virhe, ellei ylitä toista palloa/vallia

Työntö on. Samoin kuin kaksari

Tuo jälkimmäinen ei ole muuten työntö, vaan kaksari, koska kivi tulee takaisin mailaan osuttua kohdepalloon. (jos tulee)

Työntö on käsittääkseni ihan selvä työntö, eli maila on kivessä selvästi kiinni useamman sentin matkan. Eikö :thumbfh:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Pallon pomppaaminen ei ole virhe, ellei ylitä toista palloa/vallia
Kyllä pomppulyönnistäkin voi tulla virhe, jos se tapahtuu pallon alle lyödessä. Tällöin mun käsityksenmaila, tavallaan "vippaa" pallon pyödältä. Kuten mulla on meidän peleissä useasti käynyt.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Kyllä pomppulyönnistäkin voi tulla virhe, jos se tapahtuu pallon alle lyödessä. Tällöin mun käsityksenmaila, tavallaan "vippaa" pallon pyödältä. Kuten mulla on meidän peleissä useasti käynyt.
:D:D:D

Niin joo

Mutta ei käsittääkseni ole virhe, jos pysyy pöydällä/ei ylitä palloa/osuu oikeaan palloon.'

*yrittäää etsiä akikauppisen sähköpostiosoitetta*

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
En jaksa tarkistaa sääntöjä, mutta en keksi miksi ns. miss-cue olisi virhe jos kuitenkin osuu oikeaan palloon. Eihän siitä ole mitään hyötyä itselle tai haittaa vastustajalle. Harvoin sitä vaan osuu siihen oikeaan palloon jos lyönti menee täysin pieleen. Ja kukaan ei tahallaan lyö puoliksi ohi valkoisesta.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
En jaksa tarkistaa sääntöjä, mutta en keksi miksi ns. miss-cue olisi virhe jos kuitenkin osuu oikeaan palloon. Eihän siitä ole mitään hyötyä itselle tai haittaa vastustajalle. Harvoin sitä vaan osuu siihen oikeaan palloon jos lyönti menee täysin pieleen. Ja kukaan ei tahallaan lyö puoliksi ohi valkoisesta.
Ok, näillä mennään, ja mullekin tuo passaa. Tärkeintä vaan että kaikilla on sovitut säännöt tiedossa.

Tutustuin juuri peliin Aki Kauppisen selostaman pelivideon avulla.
AIka hankalalta vaikuttaa :thumbfh:
Hähähä! :thumbup:

"Ei valitettavasti mene. Se on lähellä, mutta näihin kilpapöytiin ei tuollainen uppoa." :D

Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
hauskan kuulonen turnaus kyllä, vois osallistuakin jos ei toi näkö olis pidemmissä lyönneissä niin iso ongelma :-/

Örfil

Guest
Vois osallistuakin jos ei toi tallikaverin ulkonäkö olis pidemmissä lyönneissä niin iso ongelma.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
97% Varmuudella ilmaannun paikalle ja lähes samalla todennäköisyydellä keskityn alkoholin nauttimiseen ja ornarointiin snookerin sijasta.

Elitekkäs minut voi siirtää epämääristen listalta johonski muualle. Vaikka epämääräinen olenkin yhä.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
97% Varmuudella ilmaannun paikalle ja lähes samalla todennäköisyydellä keskityn alkoholin nauttimiseen ja ornarointiin snookerin sijasta.

Elitekkäs minut voi siirtää epämääristen listalta johonski muualle. Vaikka epämääräinen olenkin yhä.
Kaljaa. Ei ei ei. Maila käteen (siis snooker) ja pelailemaan. Kaljaa ehtii juomaan sitten jo parin pelin jälkeen :thumbup:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku

Päivitin statuksesi.

Jorma Teräs

Banned
Metsäaron Pubista soittivat, että pari ikkunapaikkaa olis ehkä vielä tarjolla. Jos oikein nopsaan laittaa teleksiä tai vaksaaa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Turnausyllätys on nyt plakkarissa, saatan poistaa yllätystatuksen tänä iltana ja laittaa esille pari kuvaa.

Riippuu siitä, avaako oldez ns. levitointigaten.