Tässä pitää tietää, että se ei ole läheskään niin salainen, kuin voisi kuvitella.Facebookki on salainen
Niinpä. Vilkaisin Jonin FB-profiilia, ja lähes kaikki sisältö näyttää olevan julkista.Tässä pitää tietää, että se ei ole läheskään niin salainen, kuin voisi kuvitella.
Niin kavereille... Ei maailmalle! ,D Kappaskappas... Nyt se asetus onkin muutettu mitä tarkoitit... Musta olen tota ennen muttanut mutta mennyt takaisin julkiseksi.. Mystistä.Niinpä. Vilkaisin Jonin FB-profiilia, ja lähes kaikki sisältö näyttää olevan julkista.
Valitettavasti Pietari on jo eellä.Jos kolme miljonaa tykkkä, ajan rulla tuolilla Tyrväsistä Porvoolle ilman renkaita.
Fuck, hieno tribuutti kiitoksia.- Törni vaihtoi avatarkuvansa
- Törni lähtee kaupoille
- Törni lähtee uimaan
- Törni lisäsi 2 uutta kuvaa albumiin Kaikkia kiinnostaa
- Törni jakoi linkin Matin ja Tepon youtube-videoon
- Törni copypastesi vanhan vitsin
- Kittilässä on löydetty ruma ja kirppuinen kissa. Jos tuntuu tutulta, ota yhteyttä Törniin
Satuit vaan olemaan viaton uhri. Voisin minä kirjoittaa saman vaikka REnngeististä.Fuck, hieno tribuutti kiitoksia.
Nyt odotan enään mielenkiinnolla burbin ja FO110K:n pohjatonta vittuilua ja myös tmoin tulitukea.
Antakaa palaa!
Forum since 2000, Facebook... NEVER!Facebook since 2004, F1-forum 1998. nuff said
:eek!:Satuit vaan olemaan viaton uhri. Voisin minä kirjoittaa saman vaikka REnngeististä.
- Renngeist vaihtoi avatarkuvansa:eek!:
Valitettavasti Pietari on jo eellä.
Tältä tuo minusta näyttää. Mitä mieltä te luottovangit olette asiasta?
Onko sinulla paha olla?HUHUU! Herätys, on launatai-ilta