Ai, no enpä katsonutkaan kuin Super stagen. Varmaan joutuvat vähän Elisalla miettimään, mikä olisi järkevin tekninen toteutus. Itseäni harmittaa, mikäli Viihteen katsomo-palvelusta ei voi enää katsoa maksutta livelähetyksiä, niissä kun oli sd-lähetykseksi parasta kuvanlaatua, mitä olen nähnyt. Sama setti Welhon maxin kautta oli huomattavasti karkeampaa katsottavaa. Eli koska kuva oli siloiteltu siinä määrin hyvin Viihteen katsomoon, niin itse en ainakaan HD:ta edes tarvitsisi, ainakaan mihinkään 39e/kk hintaan. Mutta tämä on nyt sitten varmaankin häviämässä. :frown:Pahoittelihan Tuominen rallilähetyksessäkin jo kuvanlaatua - ja rallipuolen keskusteluissa tuota kuvanlaatua jo sivuttiinkin.
Mitä tuohon HD-formulaan tulee, niin aika viimetippaan jättävät Elisallakin informoinnin hinnoista, ja ylipäätään tuleeko palvelu vain Elisan kaapeliin, Viihteeseen, molempiin, vai miten aikovat tarjota. Viihde-paketin omistajana olisi pikkuhiljaa kiva tietää saako sitä katsella tänävuonna HD-kisoja vaiko ei.
Kiitos tästä, ei tuntunut tätä infoa saada mistään kaivettua - katson siis tulevan kauden HD:nä - GREAT!Jasso. Tarkistin sitten ja formulaHD näkyy maikkarin paketissa ilman eri korvausta. Eli kun aiemmin oli canaldigitalin satelliitissa maikkarin kanavat 14,90/kk niin siihen tuo HD tulee lisää.
Jaksaako pöyhiä, mutta elisalla näyttää olevan hinnoittelu kesken.Mites tuo menee Elisan kaapelissa? Onko kenelläkään tietoa?
Kyseessä lienee siis Elisa Viihde. Alkaa hinnottelu oleen jo jossain määrin järkevää jopa. Toki jos vain tämän takia lähtee kelkkaan, niin pitää tilata se Elisa Viihdekin ensin ja sitten maksu onkin erilainen... No se siitä.Viihteeltä tuli tänään laskun mukana tollanen mainosvihkonen että 6,90e/kk ois tuo uus HD-paketti. Eli kait muuten samanlainen paketti kun viime vuonnakin mutta että näkyy terävällä kuvalla. Pitänee tilata jossain välissä
Mistä sä sait tämän tiedon? Mulle sanoivat eilen Elisan palvelupisteessä ettei näy kuin Viihteen puolella.Elisan kaapelissa Formulat näkyvät HD:nä ilman erillistä maksua. Eli ainoastaan maksaa tuon MTV3 kanavapaketin verran 14,95€.
Joko joku on yrittäny löytää MAX HD kanavaa elisan verkosta?
Soitin tänään Elisan palvelupisteeseen.Mistä sä sait tämän tiedon? Mulle sanoivat eilen Elisan palvelupisteessä ettei näy kuin Viihteen puolella.
Erittäin hienoja uutisia.Soitin tänään Elisan palvelupisteeseen.
Aluks ne ei ollu asiasta varmoja ja lupas ottaa yhteyttä kun asia on selvä. Parin tunnin päästä ne soitti ja ilmoitti et näkyy normaalisti MTV3 kanavapaketin kanssa.
En kyllä kotona löytänyt mitään MTV3 MAX HD kanavaa vaikka tein haun uudestaan?
Tarkoittaako myös vanhoja asiakkaita?Soitin tänään Elisan palvelupisteeseen.
Aluks ne ei ollu asiasta varmoja ja lupas ottaa yhteyttä kun asia on selvä. Parin tunnin päästä ne soitti ja ilmoitti et näkyy normaalisti MTV3 kanavapaketin kanssa.
En kyllä kotona löytänyt mitään MTV3 MAX HD kanavaa vaikka tein haun uudestaan?