WebSlave
Trackman
Ei ne mene uusiksi ellei itse halua. Eihän nytkään mitään pakkoa ole HD:ta ostaa.Ja tietty siellä on varmaan nurkan takana tulossa pian joku megaüberhoodeekuva, jolloin laitteet menee taas uusiksi.
Ei ne mene uusiksi ellei itse halua. Eihän nytkään mitään pakkoa ole HD:ta ostaa.Ja tietty siellä on varmaan nurkan takana tulossa pian joku megaüberhoodeekuva, jolloin laitteet menee taas uusiksi.
Ne menee uusiksi siinä vaiheessa, kun valtiovalta päättää ettei ole järkevää lähettää samoja ohjelmia rinnakkain monella eri lähetystekniikalla. Mutta ei perustarkkuuden lähetykset ole vielä moneen vuoteen mihinkään häviämässä. Suomi on valittajien luvattu maa, ja viimeistään se (toivottavasti) pieni mutta äänekäs joukko pitää huolen, että parempaan tekniikkaan siirtymistä viivytellään viimeiseen asti. Heidän mielestään mustavalkolähetykset olivat tv-tekniikan huipentuma, ja kaikki muu on pelkkää ahneiden laitevalmistajien hapatusta.Ei ne mene uusiksi ellei itse halua. Eihän nytkään mitään pakkoa ole HD:ta ostaa.
Noin se teki analogilähetysten suhteen, mutta en minulla televisio sen takia mennyt uusiksi, ostin vain boksin.Ne menee uusiksi siinä vaiheessa, kun valtiovalta päättää ettei ole järkevää lähettää samoja ohjelmia rinnakkain monella eri lähetystekniikalla.
Miksi missaat Australian? Jos saat viikon päästä laitteet, niin se on pari klikkausta kaukosäätimestä ja MTV3 HD näkyy.Tulipa hankittua Elisa Viihde, jolle näemmä saa myös tuon MTV3 Max paketin F1 HD:nakin. =)
Lopultakin 52-tuumaiselle jotain järkevää näytettävää!
Laitteita tosin saan vielä odottaa viikon ja itse kanavapakettikin on vielä tilaamatta, joten Melbourne mennään vielä suttuisena antennikuvana.
Miksi? Jos romut on kotona ensi viikolla, niin kyllähän silloin ehdit tuon F1-paketin tilaamaan. Viihteen kautta tilatut paketit aktivoituvat ihan muutaman minuutin viiveellä.Laitteita tosin saan vielä odottaa viikon ja itse kanavapakettikin on vielä tilaamatta, joten Melbourne mennään vielä suttuisena antennikuvana.
Miksi missaat Australian? Jos saat viikon päästä laitteet, niin se on pari klikkausta kaukosäätimestä ja MTV3 HD näkyy.
Kas, perhana! Nyt täytyy vaan toivoa, että vermeet ehtii ennen kisaa perille ja on aktivoitu toimimaan.Miksi? Jos romut on kotona ensi viikolla, niin kyllähän silloin ehdit tuon F1-paketin tilaamaan. Viihteen kautta tilatut paketit aktivoituvat ihan muutaman minuutin viiveellä.
Edit. v...n hidas![]()
Antenniverkon HD-näkyvyyksin kattaa vain isoimpien taajamien lähistöt. Muuhun osaan maata PlusTV joutuisi kuitenkin myymään eioota.No onpas kummallista ja yksiselitteistä. Plustv ei tarjoa HD kuvaa/kanavia.
Juu, karttalinkki oli tuolla ko aiemmin. Kattaa siis suurimman osan väestöstä.Antenniverkon HD-näkyvyyksin kattaa vain isoimpien taajamien lähistöt. Muuhun osaan maata PlusTV joutuisi kuitenkin myymään eioota.
no täältähän tämä on luettavissa:
http://www.digita.fi/kuluttajat/tv/teravapiirto
http://www.digita.fi/kuluttajat/tv/teravapiirto/hdtv-paatelaitteet
Niinpä niin, eli suurin osa väestöstä. Pieni osa maan alueesta.Juu, karttalinkki oli tuolla ko aiemmin. Kattaa siis suurimman osan väestöstä.
Kait siitä, että kaikissa muissa vaihtoehdoissa saa selkeät ohjeet palveluntarjoajalta ja heidän sivuiltaan.Kiitokset avuista. Ihmettelen tosin, että mistä saitte sen käsityksen, että asun antennikodissa?
Jos pelkät Formulat kiinnostaa niin pelkkä F1 on 4,9e/kk. Ja HD myöskin.Tulipa hankittua Elisa Viihde, jolle näemmä saa myös tuon MTV3 Max paketin F1 HD:nakin. =)
Lopultakin 52-tuumaiselle jotain järkevää näytettävää!
Laitteita tosin saan vielä odottaa viikon ja itse kanavapakettikin on vielä tilaamatta, joten Melbourne mennään vielä suttuisena antennikuvana.