F1-kaudella 2025

Bukko

Voorumisti
Kysyn nyt teiltä, mitä veikkaatte, miten Doohan pärjää ensi kaudella? Oma mielipiteeni on se, että Gasly laittaa Doohanille kovan haasteen.

Ensi kaudesta vielä sen verran, että veikkaan Oliver Bearmanin onnistuvan hyvin. Hän voittaa Oconin pisteissä.
Olen ajatellut voimasuhteiden veikkauksen aika turhaksi. Mukavempi vain istua ja katsoa, mitä tapahtuu.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Olen ajatellut voimasuhteiden veikkauksen aika turhaksi. Mukavempi vain istua ja katsoa, mitä tapahtuu.
Turha etukäteen tosiaan arvailla. Tuuri, tapahtumat, ajettavuus, sää, … ihan kaikki voi vaikuttaa siihen että toinen näyttää hyvälle ja joku huonolle. Useamman kisan jälkeen uskaltaa arvailla mikä taso on.
Itseä kiinnostaa Kimin sopeutuminen ykkösiin. Mitään rakettikautta ei ole alla. Miten Valtteri-pappa saa kaverin suorittamaan.

Luotan yhtä paljon jonkun toimittajan kristallipalloon kuin Nico "beat Lewis with equal machinery" Rosbergiin, jolla vuodesta 2016 lähtien oma lehmä ojassa, jossa kiillotetaan omaa kilpeä. Hajontaa mielipiteisissä oli myös ennen kautta 2022 kun Russellista piti jäädä jälkeen vain muutama perskarva Hamiltonin käsittelyssä.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Luotan yhtä paljon jonkun toimittajan kristallipalloon kuin Nico "beat Lewis with equal machinery" Rosbergiin, jolla vuodesta 2016 lähtien oma lehmä ojassa, jossa kiillotetaan omaa kilpeä. Hajontaa mielipiteisissä oli myös ennen kautta 2022 kun Russellista piti jäädä jälkeen vain muutama perskarva Hamiltonin käsittelyssä.
Mistäpä noita tietää etukäteen. Siksi postasinkin, että aina löytyy kaksi täysin vastakkaista mielipidettä. Tarpeeksi kun nokkii, niin osuu se sokeakin kana jyvään.
Minä en tiedä ainakaan pärjääkö Lewis Ferrarilla. Tuskin tietää kukaan. Arvata voi.