F1-kausi 2016 Countdown kuvatopic

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Tai sitten Sörsselsön laskee aikaa ensimmäisten harjoitusten alkuun jotka ajetaan jo ensi yönä ja sinä puolestasi lasket aikaa aika-ajoihin jotka ajetaan vuorokautta myöhemmin.
Enkö mä sinne avausviestiin tehny selväks että mennään koko countdown samalla laskutavalla jos ei kenelläkään ole vastaan.
En väitä että valitsemani laskutapa on paras tai oikea valinta. Päiviähän voi laskea avauskisan perjantaihin, lauantaihin tai sunnuntaihin, mutta selkeintä olisi jos kaikki menisi avausviestin yhteisenlinjan mukaan. Nyt tänne sitten tullaan loppusuoralla sekoittamaan pakkaa. Ennen homohyppykuvia joka ikinen kirjoittaja noudatti samaa aloitusviestin laskutapaa. Tänään siis #1

Viimeksi muokattu:

Hartsa76

Well-known member
Enkö mä sinne avausviestiin tehny selväks että mennään koko countdown samalla laskutavalla jos ei kenelläkään ole vastaan.
En väitä että valitsemani laskutapa on paras tai oikea valinta. Päiviähän voi laskea avauskisan perjantaihin, lauantaihin tai sunnuntaihin, mutta selkeintä olisi jos kaikki menisi avausviestin yhteisenlinjan mukaan. Nyt tänne sitten tullaan loppusuoralla sekoittamaan pakkaa. Ennen homohyppykuvia joka ikinen kirjoittaja noudatti samaa aloitusviestin laskutapaa. Tänään siis #1
Sinä itsekin sanoit avausviestissä laskevasi sunnuntaihin, mutta nyt sinä kuitenkin lasket lauantaihin eli et edes itsekään ole noudattanut avausviestissä ilmoittamaasi laskutapaa.

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Sinä itsekin sanoit avausviestissä laskevasi sunnuntaihin, mutta nyt sinä kuitenkin lasket lauantaihin eli et edes itsekään ole noudattanut avausviestissä ilmoittamaasi laskutapaa.
Joo aamut päättyivät sunnuntain sijaan lauantaihin, mutta olen noudattanut avausviestin laskutapaa. Muistaakseni laskin samaan päivään kuin F1.com.
Se on myönnettävä että syystä tai toisesta countdown päättyi päivää ennemmin kuin olin avausviestissä suunnitellut mutta laskutapa ei muuttunut matkan varrella. Nyt moottorit käyntiin ja hanaa! 2016 ensimmäiset aika-ajot on ihan just alkamassa! :cool:

Nurtsi

Registered Loser
No, mutta eikö se ole jo perinne, että tämä toikki pitää vetää päin vitorista. Siinä mielessä meni ihan oikein:ahem: