F1 Ferrari
Well-known member
Voisi näyttää kaikki kauden 1998 ja 1999 kisat
Kiitos iso! Tämä oli klassikko jos mikä! En muistanutkaan tuota dramaattista loppua. Ja vielä vessakokemuksia selostellaan kesken kisan :thumbup:burb sanoi:Mä oon näköjään sen ottanut talteen: http://burb.pp.fi/
Ukyo Katayama sanoi:Eniten ehkä mietitytti tuo Villeneuve/Ralf-mälli, jonka jälkeen kesti oikeasti pirun kauan ennenkuin ambulanssi tuli paikalle (tai ainakin TV-kuviin). Jos kuljettaja olisi loukkaantunut, niin ambulanssi olisi ollut mahdollisimman nopeasti paikalla, miksi siihen nyt meni ainakin TV-lähetyksen perusteella vähintään varttitunti? Varmaan lakaistu jonnekin mainoksen alle ettei häiritse TV-lähetystä...:thumbdown
Jälkiviisaille myös vähän morbid (mitäs tämä on suomeksi :tongue: ) Tuomisen kommentti siitä miten varmaan ei ratavalvojalle käynyt mitään kun niin hitaasti ajeli se ambulanssi...no oikeasti kai ajeli hitaasti sen takia kun kuolleilla ei ole kiire
Niinno se Barrichello olikin Ferrari-kuski...edit: oliko tuohon aikaan muuten sitä käytäntöä, että kuskeja rangaistaan ns. perseilystä? Kun tuo tapaus, jossa Barrichello tuuppasi Frentzenin radalta oli juuri sellainen tapaus josta rangaistuksia pitäisi jaella.
Kyllähän toi nyrre -98 on täällä suomenkielisenä aika paljon pyörinyt ja mullakin se taitaa koneella olla, mutta mulla ei oo tällä hetkellä servutilaa minne uppia, täytyy tossa parin viikon sisällä kattoa, jos saisi servutilaa.simo7 sanoi:Mä oon pommittanu maikkarii et näyttäs Nurburgringin 98 kisan. Siinä Häkä näyttää närhen vehkeet jopa itse Shumille,ku Eddie-boy laitetaan Ferrarilta jarrux ja saa Shumille kaulaa varmaan 10 sekkaa. Mut Häkä painaa Eddiestä väkisin ohi ja voittaa loppupelis koko kisan. Ahtisaari oli viel paikan päällä,oli siin Maral kattomista ku Häkäl kulki ja kovaa. Hiton vhs ku meni ja levis,mistäköhän tän kisan vois saada tilattuun? tai yleensäkin mistäköhän vois tilaa tiettyi kisoja? ku mul on Häkän kaikki 20 voittoo,mut vhs on vhs ja osa nauhoista on jo rikki poikki. Harmittaa:jaska: