Hyvä pointti :thumbup: . Itsekkin olen ajatellut, kun täällä jotkut sanoo kulissiavioliitoksi. Mitä Kimi tästä hyötyisi? Itselle tulee mieleen se ainut yksi vaihtoehto...... Johon en usko. Tää on vaan normaali elämää. Ja avioehdonkin voin ennen avioeroa sopia.Sellanen "tärkeä" seikka pistäny silmään kun valokuvissa Kimi ja Jenni ovat kävelleet käsikädessä niin Jennin käsi on aina päällimäisenä, yleensä miehen käsi on päällä. Eli siellä on Jenni se joka on kaapin paikkaa näyttäny.
Jennistä tuleekin sitten suomen tavoitelluin eronnut/karannut nainen.Jos avioero tulisi Kimille, 40 miljoonaa menee Jennille.
Olisi kanntinut avioehto hommata. Noo, mutta onpa sitä rahaa silti. :dunno:
Ei tule, varasin joJennistä tuleekin sitten suomen tavoitelluin eronnut/karannut nainen.
Harvempi naimisiin mennessä miettii eroamista, vaikkei se eroaminen kovin harvinaista olekaan.Jos avioero tulisi Kimille, 40 miljoonaa menee Jennille.
Olisi kanntinut avioehto hommata. Noo, mutta onpa sitä rahaa silti. :dunno:
Ainakin itse uskon, että tää asumusero johtuu ainoostaa vaan siitä että sitä avintoehtoa duunataan tälähetkellä. Muuten oilisi avioero?Omaisuuden jako voi olla vähän normaalia monimutkaisempi, kun omaisuus on hankittu veroparatiisissa asustellen.
Nojaa, ei kai se mitään kerro seksuaalisuudesta, jos ei vaan viitsi kertoa pillu/panojuttuja julkisuudessa. Kyllä sitä varten on ihan muut tyypit.Kimi toisaalta aina vaikuttanut aseksuaaliselta eli henkilöltä jota ei seksi/irstailu pahemmin kiinnosta
Mahtaiskohan Kimiä vanha suola janottaa. Tuskin, kun Anettella alkaa olla ikääkin jo jonkin verran...Jaa, sitä puhuttiin joskus että anette latva-piikkilä ja kimi räikkönen ois oikeen hyvä pari. Nyt vaan anette dumppaa sen äijänsä pihalle ja ottaa siitä kimin itselleen.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288335868178.htmlEilen ilmestyneen 7 päivää -lehden mukaan Räikkönen olisi vahvassa humalassa kähminyt vieraita naisia, kourinut esiintymässä olleen Dannyn tanssityttöjä - sekä esiintynyt koko ajan ilman sormusta.
En mä tuon usko vaikuttavan tuon taivaallista. Mutta minkähän maan lainsäädännön mukaan tuo mahdollisessa riitatilenteesa käsitellään.Omaisuuden jako voi olla vähän normaalia monimutkaisempi, kun omaisuus on hankittu veroparatiisissa asustellen.
Ei mikään. Ihme että asiasta ei ole voitu aikaisempaa kirjoittaa kun se on tietyn piirn tiedossa ollu jo jonkin aikaa. Toisaalta ihan kohteliasta kimiä kohtaan että asialla ei olla huudeltu. Mutta uutiseen,mitäs sitten?molemmilla on oma elämä ja saa tehdä mitä haluaa.Jenni Dahlman-Räikkönen iski valmentajansa
EDIT: Otsikko siis Ilta-Paskan, "Schweizer Illustrierte " ei ilmeisestikään ole saksalainen, en ota vastuuta siitä, mikä muu tässä uutisessa on mahd. päin peetä.
Que? Jennistä leivotaan pettäjää ja Kimin globaalista pillutouhuista ei sanota halaistua sanaa. Kelpais ainakin mulle Räikkösen housuissa. Tai siis lähinnä ilman niitä.Toisaalta ihan kohteliasta kimiä kohtaan että asialla ei olla huudeltu.