F1-lähetykset netissä 2015

YaZka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2002
Viestit
954
Sijainti
Tampere
Mistäs osoitteista porukka meinaa netin kautta kisoja seurata?

Tänne niitä sitten jakoon, niin olisi hyödyksi monille.

itse olen satunnaisesti seurannut tuolta: www.lshunter.net
 

CrouchingTiger

Well-known member
Liittynyt
2.4.2009
Viestit
233
Hyvä linkki ja hyvin näkyy, mutta kuinka ton saa fullscreeniks? ku ei löydy kyseistä näppäintä...
Mulla menee iha normaalisti fullscreenii ku klikkaa sen playerin oikeest alakulmast fullscreen-nappulaa.
Aika usein noissa striimeis on siin playerin päällä jotain mainoksii, jotka tulee ensin vaa sulkee ennenku päästää painamaa sitä ;)
 

YaZka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2002
Viestit
954
Sijainti
Tampere
Ei löydy, mainokset kyllä pois... Muissa playereissä kyllä näkyy se full-screen nappi, mut ei tossa.. Saattaa kyl johtua Chromebookista.
 

CrouchingTiger

Well-known member
Liittynyt
2.4.2009
Viestit
233
Ei löydy, mainokset kyllä pois... Muissa playereissä kyllä näkyy se full-screen nappi, mut ei tossa.. Saattaa kyl johtua Chromebookista.
Eikö näy missään Linkissä? Onpas kumma juttu, ite katon google chromella,
 

YaZka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2002
Viestit
954
Sijainti
Tampere
Pitää tutkailla aamulla uudestaan aika-ajoissa, saatan kyllä sen vielä löytää....
Juu, mut mulla siis Googlen Chromebook läppäri, jossa kylläkin myöd Chrome selain..
 

Raitaponi

Well-known member
Liittynyt
3.11.2008
Viestit
821
Hyvä linkki ja hyvin näkyy, mutta kuinka ton saa fullscreeniks? ku ei löydy kyseistä näppäintä...
Mulla meni täyteen näyttöön, kun painoi vaan siitä playerista oikeeta alakulmaa, vaikka ei siinä mitään nappia näkyny. Sieltä sinisen kaistaleen oikeesta reunasta.
 

YaZka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2002
Viestit
954
Sijainti
Tampere
Mulla meni täyteen näyttöön, kun painoi vaan siitä playerista oikeeta alakulmaa, vaikka ei siinä mitään nappia näkyny. Sieltä sinisen kaistaleen oikeesta reunasta.
Nyt sain fullscreeniks!!! Jostain syystä ei aina valintapainike näy, ja katoaa näkyvistä, kun menee osoittimella siihen alareunaan, nappula näkyy kun hiiren osoitin on ruudun yläreunassa, mutta kohdalla ei näy...
aikani kikkailtua sain nappulan ainakin toistaiseksi näkyviin.
 

CrouchingTiger

Well-known member
Liittynyt
2.4.2009
Viestit
233
Jos haluaa parempilaatuista kuvaa niin suosittelen lataamaan aceplayerin (http://acestream.org/)
avaa ohjelma - kopioi id - CTRL + V - paste id - ja nauti :alppu:
id : acestream://2dff503259045e4d119e6e972a3db8521c47198a
 

jimpo

Well-known member
Liittynyt
28.6.2003
Viestit
283
Mikähän vittu tässä nyt taas on? Katseluaikaa katsomoon pitäisi ostaa, kännykkä käytössä. Kaikki yritykset www.katsomo.fi kautta johtaa johonkin Vitun vammaseen katsomo://playseries/33100 osoitteeseen joka ei vastaa. VMP.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8363
Sijainti
Helsinki
Sriimit pätki, eikä vipleague (ent. vipbox) tykännyt adblockista.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös