Mikä sitten on "lisäluokan" – tämän täysin itse keksityn sanan – määritelmä? Englannin kielessä "support series" tarkoittaa oheisviihdettä F1:n sessioiden välissä. Porsche Supercup on sekä ammattitaitoisempaa että viihdyttävämpää kilpailemista kuin tyttöjen "akatemia".Toki Euroopan kisoissa on mukana myös Porsche Supercup, mutta sitä ei voi oikein lisäluokaksi sanoa, sillä ko. luokan kuljettajat ajavat pääosin urheiluautosarjoissa.
Porsset on paljon viihdyttävämpiä katsoa livenä, kuin F3 mopot.Mikä sitten on "lisäluokan" – tämän täysin itse keksityn sanan – määritelmä? Englannin kielessä "support series" tarkoittaa oheisviihdettä F1:n sessioiden välissä. Porsche Supercup on sekä ammattitaitoisempaa että viihdyttävämpää kilpailemista kuin tyttöjen "akatemia".
Samaa mieltä olen kanssasi, että Porsche Supercupin kisat ovat viihdyttäviä, kuten myös muut Porsche-kisat, joita Youtubesta näkee.Mikä sitten on "lisäluokan" – tämän täysin itse keksityn sanan – määritelmä? Englannin kielessä "support series" tarkoittaa oheisviihdettä F1:n sessioiden välissä. Porsche Supercup on sekä ammattitaitoisempaa että viihdyttävämpää kilpailemista kuin tyttöjen "akatemia".
Sinähän katsot vain f1-kisat. Muut sarjat, sekä ralli ovat sinun mielestä humpuukia.Porsset on paljon viihdyttävämpiä katsoa livenä, kuin F3 mopot.
Anteeksi mutta tyttöset ajavat F4-autoilla. Taidot eivät riitä F3:n rattiin.Porsset on paljon viihdyttävämpiä katsoa livenä, kuin F3 mopot.
Aika nopea "mopo", kun huippunopeus 230 km/h. Suomessa mopon suurin sallittu nopeus on 45 km/h. Moottoripyöristä nopein on Suzukin Hayabusa, jonka huippunopeus rajoitettuna on 300 km/h.Porsset on paljon viihdyttävämpiä katsoa livenä, kuin F3 mopot.
Aijaa.Sinähän katsot vain f1-kisat. Muut sarjat, sekä ralli ovat sinun mielestä humpuukia.
Sarjat, joissa ei ajeta samoilla vehkeillä:Aijaa.
Mun mielestä nuo sarjat, missä on samanlaiset vehkeet joilla vedetään, on koko moottoriurheilun idean vastaisi. Pitäisi kisata henkilö henkilöä vastaan, mutta myös valmistaja valmistajaa vastaan.
Rallin kuhinahan on ihan kivaa. Sääli vaan, ettei siellä ole kuin kolme tallia.