F1 Manager 2009

• Viestiketjun aloittaja mjk
  • Aloituspäivämäärä

Mangelo

Well-known member
Kokonaispisteissä sija 111. ja forumilla 5 :ahem:

Trullinkaasu

Well-known member
Into tähän peliin lopahti käytännössä ennen kuin se edes alkoi.

Trulli ja Webber jämähtäneet kuskeiksi.

Mangelo

Well-known member
Into tähän peliin lopahti käytännössä ennen kuin se edes alkoi.

Trulli ja Webber jämähtäneet kuskeiksi.
Ellei saa alussa tallia oikein, kannattaa ruveta panostamaan seuraavaan kauteen. Pelin hienous ja ikävyys.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Kyllä kyrsii. Ennen Barceloonaa vaihdoin Barrichellon Vetteliin. Sitä ennen taisin johtaa forumin sisäistä kinailua, nyt neljäntenä. :mad:

SOKO

Well-known member
Hinnat on näköjään pistetty uusiksi - olikin jo korkea aika.

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Jaha, edelleen jatketaan mun tiimin osalta häntäpäässä foorumin liigassa. Sijoitus on nyt 72/79 :D

Sen verran tuli kuitenkin edellisestä käteistä, että vaihdoin sit koneen Williams-Toyotasta Ferrariin.

Joten nyt kokoonpano on jo suht hyvä:
1. kuski: Kimi
2. kuski: Timo
Runko: Williams
Kone: Ferrari

Vielä kun tulee lisää käteistä, niin eiköhän sitä pikku hiljaa saa vaihdettua rungon Ferrariin ja siitä lähtee mun tiimin nousu kohti kärkeä :ahem:

iceman1988

Well-known member
Onnistuneen Monacon kisaviikonlopun jälkeen muutetaan hieman tiimin kokoonpanoa Turkkiin. Tässä vaiheessa Sebastian Vettel saa luovuttaa paikkansa ainakin Turkin GP-viikonlopun ajaksi kaverilleen Kimi Räikköselle.

Mangelo

Well-known member
Onneks en monacon innoittamattomana ottanu Ferraria...

Barrichello petti nyt, mutta eiköhän se vielä tuo pisteitä, ellei sitten itsetunto ala hajota puttosen voittoputken myötä.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Meikäläiselle täydellinen kisa :ahem: Sitä saa mitä tilaa kun on Button ja Vettel kuskeina sekä Brawnin kalusto alla (220 pojoa, kauden ennätys mulla). Rahaakin olis kuin roskaa mutta ei sillä tee mitään juuri nyt.

Liiga: 54. ––> 49.
Kokonaiskisa: 4440. ––> 4013.

iceman1988

Well-known member
Kimi ja Ferrari alisuorittivat Turkissa ja Vettel sekä koko RedBull-talli onnistui jälleen hyvin, joten Kimi saa nyt tehdä tässä kohtaa tilaa nuorelle saksalaiselle. Brawn GP, Mercedes (Brawn GP), Jenson Button ja Sebastian Vettel nyt vain on tällä hetkellä yksi parhaista ja tasaisimmista yhdistelmistä. Mark Webber toki on yltänyt myös hyviin suorituksiin ja Turkissa hän oli Vetteliä parempi, mutta Webberin suorituksia Vetteliin nähden haluan nyt vielä jonkin aikaa arvioida.

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
Riski kannatti. Annoin perjantaina vapaitten harjoitusten jälkeen koko konkkaronkalle potkut (Button, Kimi, Brawnin runko ja Mersun (Brawnin) kone) ja pistin tilalle Red Bullin vehkeet ja kuskit. Tuloksena huimat 269 pistettä. Hyvä hyvä. :cool:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
3928. kokonaiskisassa ja 47. liigassa. Taidan vaihtaa Brawnit Red Bulleihin kun noin hyvin sujuu niillä.

Murre

Well-known member
Minulle heikoin kisa sitten Shanghain. No, Saksaan lähdetään uusin voimin.

iceman1988

Well-known member
Brawn GP:n koko kalusto on nyt vaihtunut RedBull-Renaultin kalustoon. Sebastian Vettel säilyttää oikeutetusti hienon voittonsa ja hyvien viimeaikaisten suoritustensa jälkeen paikkansa tiimissä. Jenson Button jatkaa tiimissäni nyt ainakin vielä yhden kisan ja sen jälkeen tilannetta arvioidaan uudelleen.

iceman1988

Well-known member
Saksan GP:n jälkeen on tullut aika hyvästellä ainakin toistaiseksi Jenson Button mun tiimissäni. Mark Webber ottaa Buttonin paikan hienon voittonsa ansiosta heti, kun muutokset taas on sallittuja. Muutosten jälkeen mulla on oma tiimi täydellinen kopio RedBull-Renaultista. Toivottavasti RedBullin hienot suoritukset jatkuvat Unkarissakin.

Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Meikäläisellä on tarpeeksi hyvä tiimi (Button-Vettel-RB-RB). Sijat 3387. (nousua näköjään) ja 47.

Mangelo

Well-known member
Jee, Hamilton oli valittuna kuskiksi. Toivottavasti sijoitus nousee vähän. RedBulleista tuli aika-ajossa pisteitä myös. Buttonista ei liiemmin.