Tai pikemminkin saa edelleen sanella sääntömuutokset.Bernie kääntää veistä haavassa todeten että muilla talleilla ei ole mitään merkitystä... Olisikohan ollut joku diili että Ferrari jatkaa jos pääsee sanelemaan sääntömuutoksia?
Eli ajavat kilpaa sarjassa, joka käyttää kakkosluokan ratoja, kaipaa yleisöä ja sponsoreita ja jolla ei ole virallista MM-arvoatriniemi sanoi:Joo. Sehän onkin hyvä kun McLaren, Williams, BAR ja Renault siirtyvät toiseen sarjaan niin F1:ssä nähdäänkin sen jälkeen oikein kunnon kilvanajoa.
:thumbup:triniemi sanoi:Paskat virallisuudesta, mä haluaisin nähdä kilvanajoa ykköspaikastakin!
Vitut sä mitään thumbuppeja oikeast tolle annat kun mielemmin näät kruisailua voittoon tai suomalaisen keskeyttämisen vikalla kierroksella. :mad_old:312T4 sanoi::thumbup:
Onko sulla käynyt mielessä, että ketä vastaan ne Ferrarit sitten kisaa?312T4 sanoi:Eli ajavat kilpaa sarjassa, joka käyttää kakkosluokan ratoja, kaipaa yleisöä ja sponsoreita ja jolla ei ole virallista MM-arvoa
Joni sanoi:Vitut sä mitään thumbuppeja oikeast tolle annat kun mielemmin näät kruisailua voittoon tai suomalaisen keskeyttämisen vikalla kierroksella. :mad_old:
Valitettava totuus lehtori! :ahem:
Bobakki! Suurena asiantuntijana tiedät kyllä miten tässä käy loppujen lopuksi!:wink:Bobakki sanoi:Onko sulla käynyt mielessä, että ketä vastaan ne Ferrarit sitten kisaa?
-Radat olisivat samoja kuin nytkin. Voithan vaikka itse varata henk koht karting-kisallesi vaikka Valencian jos vain tilaa löytyy kalenterista.312T4 sanoi:Eli ajavat kilpaa sarjassa, joka käyttää kakkosluokan ratoja, kaipaa yleisöä ja sponsoreita ja jolla ei ole virallista MM-arvoa
Niin ja samalla saisi rahallalunastaa ykkösten voimassa olevat sopimukset joihin kuuluu mm. Ferrarin suosimispykälät rahanjaossa vuoteen 2012 asti.:nope:Mutku sanoi:Tästä taitaa olla jo parisen kuukautta kun Mosley (tai joku) jo "ehdotti" että GPWC ostaisi ne osakkeet pois kulkemasta. Näinhän se kävisi kätevästi, vaikka varmasti hintaa sillekin kertyy.
Mulle tuli heti mieleenni sama juttu silloin kun Mosley rupesi ehdottelemaan F1 ykkösen myyntiä. Mutta kun ajattelin vähän kauemmin niin tuli myös mieleeni eihän se nyt pakko ole aivan niinkään tehdä. Tietty siinä kauppaa hieroessa Ferrarilla on amat sanottavansa mutta sen voi varmasti jollain tavoin järjestää ilman että nykyinen sopimus astuu voimaan. Ja Mosleyn mukaan sitä ei vielä ole edes vahvistettu mutta Ferrari on saanut kylläkin lupauksen että jos he allakirjoittavat jatkosopimuksen niin he saavat pitää nykyiset etunsa vastaisuudessakin. Ero ei tietenkään ole suuri mutta juuri tälläisessa tapausessa se voisi ehkä tehdä suurenkin eron?Jones sanoi:Niin ja samalla saisi rahallalunastaa ykkösten voimassa olevat sopimukset joihin kuuluu mm. Ferrarin suosimispykälät rahanjaossa vuoteen 2012 asti.:nope:
Onhan tässä viime aikoina saatu yhteisymmärrystä myös pienten tallien ja isojen osakkaiden välillä. 30 päivän testirajoitus ja moottorikiistakin hautaaminen esim.Felix sanoi:Vaikeaa kuvitella että tehdastiimit saisivat päätettyä juuri mistään asiasta sopuisasti, eihän se onnistu nytkään vaikka kyseessä ei olekkaan tuoton jakaminen.