F1-Parit ja Itävalta.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Nyt hopi hopi pelaamaan Itävallan F1-Pareja, osote löytyy alta....
Ett silleen!!!!!!!1
 

Terho

Alain
Liittynyt
29.8.2001
Viestit
1317
Sijainti
Hämeenlinna
Olihan taas tasasen tuntuisia kohteita. 8 vai 9 ristiä tuli, ja lähellä oli että en laittanut kolmentoista kohteen ristiriviä sen verran tasaisia olivat kaikki.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Terho:
Olihan taas tasasen tuntuisia kohteita. 8 vai 9 ristiä tuli, ja lähellä oli että en laittanut kolmentoista kohteen ristiriviä sen verran tasaisia olivat kaikki.
noiden tekeminen on hankalaa....kun liian tasaset parit on turhan selkeitä ristejä (tosin AINA tulee yllätykjsiä.....
Pitäis aina yrittää keksiä pareja, joiden ero on n. 0.2-0.5s normaalisti.... tosin aina pitää ottaa mielenkiintosia (Skotti-Räkä) mukaan.....
Ett silleen!!!!!!!!
 

Terho

Alain
Liittynyt
29.8.2001
Viestit
1317
Sijainti
Hämeenlinna
noiden tekeminen on hankalaa....kun liian tasaset parit on turhan selkeitä ristejä (tosin AINA tulee yllätykjsiä.....
Pitäis aina yrittää keksiä pareja, joiden ero on n. 0.2-0.5s normaalisti.... tosin aina pitää ottaa mielenkiintosia (Skotti-Räkä) mukaan.....
Ett silleen!!!!!!!!</strong>[/QUOTE]

Mielestäni rivi oli kuitenkin aivan hyvä. Sehän on aina makuasia millaisia veikkauskohteita laittaa veikattavaksi...joku toinen ottaisi hieman erilaisia kohteita ja niin edelleen..

Periaattessa jos tämän tyylistä veikkausta haluaisi kehittää...no jaa kyllä 0,3 sekuntia vaikuttaisi olevan juuri oikea marginaali...mutta jos haluaisi laajentaa voisi yhdistää kenties samantyyliseen kisaveikkaukseen...

Silleen...
 

Norman

Well-known member
Liittynyt
4.10.2000
Viestit
6037
Sijainti
( Y )
Minusta parit ovat olleet hyviä, siis vaikeita ja mielenkiintoisia veikata.
 

Terho

Alain
Liittynyt
29.8.2001
Viestit
1317
Sijainti
Hämeenlinna
jaska:
Nyt hopi hopi pelaamaan Itävallan F1-Pareja, osote löytyy alta....
Ett silleen!!!!!!!1
Hei, meikä paranteli asemia 10 pisteellä...
Muuten jaska tarkistatko itse omat rivisi...
No olet vähän karussa yhteispisteissä, mutta ehkä piste-eroa voidaan saada kiinni vielä...
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Terho:
Hei, meikä paranteli asemia 10 pisteellä...
Muuten jaska tarkistatko itse omat rivisi...
No olet vähän karussa yhteispisteissä, mutta ehkä piste-eroa voidaan saada kiinni vielä...
Tästä on ollut puhetta live-puolella, mutta laitetaan tää vielä kaikille!
Eli minä en tarkista rivejä Jukka Toiviainen tarkistaa ne ja laittaa spostilla minulle, minä vastaan sivujen ylläpidosta.
Ett silleen!!!!!!!!!
 
Ylös