F1-pelejä tietokoneelle?

Ayrton-Ana

Well-known member
Liittynyt
5.2.2005
Viestit
868
Tehdäänkö enään tietokoneelle formulapelejä? Eikös Sony ostanut lisenssin itselleen ja tekee nyt niitä vain pleikkarille. Itselläni on F1 2002, joka on nyt lyönyt itsensä niin tilttiin, että menen ostamaan F1 Challenge 99-02. Nyt tässä sitten joutuu pelailemaan F1 2000 Championship Seasonia.
 

Jeeves

Well-known member
Liittynyt
19.2.2004
Viestit
2520
Ayrton-Ana sanoi:
Tehdäänkö enään tietokoneelle formulapelejä? Eikös Sony ostanut lisenssin itselleen ja tekee nyt niitä vain pleikkarille. Itselläni on F1 2002, joka on nyt lyönyt itsensä niin tilttiin, että menen ostamaan F1 Challenge 99-02. Nyt tässä sitten joutuu pelailemaan F1 2000 Championship Seasonia.
Olen itsekin yrittäyt tuota F1 challengea etsiskellä, mutta kovin tuntuvat olevan kiven alla nykyään. Löytyykö teiltä päin peliä kaupoista?

EDIT: Rfactor julkaistaneen tämän vuoden toisella neljänneksellä, ja huhujen mukaan moditiimit (Ilmeisesti ainakin CTDP ja RH) siirtyvät Rfactorin puolelle. Jos näin on, käytännössä tuo tarkoittaa sitä, että F1 challengelle on vaikea tulevaisuudessa löytää F1-kausipäivityksiä. Harmi, että Rfactorille ei ole virallista julkaisupäivämäärää.
 
Viimeksi muokattu:

Ayrton-Ana

Well-known member
Liittynyt
5.2.2005
Viestit
868
Re: Re: F1-pelejä tietokoneelle?

Jeeves sanoi:
Olen itsekin yrittäyt tuota F1 challengea etsiskellä, mutta kovin tuntuvat olevan kiven alla nykyään. Löytyykö teiltä päin peliä kaupoista?

EDIT: Rfactor julkaistaneen tämän vuoden toisella neljänneksellä, ja huhujen mukaan moditiimit (Ilmeisesti ainakin CTDP ja RH) siirtyvät Rfactorin puolelle. Jos näin on, käytännössä tuo tarkoittaa sitä, että F1 challengelle on vaikea tulevaisuudessa löytää F1-kausipäivityksiä. Harmi, että Rfactorille ei ole virallista julkaisupäivämäärää.
Ei löydy. Lähden huomenna käymään Tampereella peliliikkeissä kun ei täällä Valkeakoskella noita tietokonepelejä ole oikein missään.
 
Viimeksi muokattu:

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Taitavat kaikki nettikaupatkin myydä eioota tuolta osin. Melkein lähtisin itse kokeilemaan marketteja, niissä kun saattaa jäädä tuollaisia hyllyyn "homehtumaan". Pelikaupoista en usko löytyvän.
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Nurmon Prismasta löytyy ainakin yks kappale F1 Challenge 99-02 hintaan 54.90 €. :doubtful:

Itse ostin saman pelin Huuto.netistä 10€ postikuluineen.
 

Minardi fani

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
941
Sijainti
Kuopio
Paras F1 peli on Grandprix3!! saa pidettyä aina ajan tasalla päivitysien avulla :)
 

Jeeves

Well-known member
Liittynyt
19.2.2004
Viestit
2520
Minardi fani sanoi:
Paras F1 peli on Grandprix3!! saa pidettyä aina ajan tasalla päivitysien avulla :)
Ilmeisesti tuohon löytyy myös fysiikkapäivityksiä? Tuntuu vähän hullunkuriselta ajella niillä perusfysiikoilla kun pitoa on välillä ihan järjetön määrä ja spinnaukset tuntuvat olevan purkitettuja.
 

Ayrton-Ana

Well-known member
Liittynyt
5.2.2005
Viestit
868
Ei löytyny F1 Challenge 99-02 Tampereelta. Kun tuo 2002 ei anna edes poistaa itseään niin täytyy tyytyä ajasta jääneeseen F1 Championship Season 2000. :jaska:
 

Minardi fani

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
941
Sijainti
Kuopio
Jeeves sanoi:
Ilmeisesti tuohon löytyy myös fysiikkapäivityksiä? Tuntuu vähän hullunkuriselta ajella niillä perusfysiikoilla kun pitoa on välillä ihan järjetön määrä ja spinnaukset tuntuvat olevan purkitettuja.

löytyyhän siihen vaikka mitä päivityksiä....mutta ettet vaan sekota nyt tuota gp4 peliin?? GP4:ssa on tosi hyvä pito...Gp3 taas saa ajaa varovasti kun pitoa on nii vähän,...ainakin minun auton säädöillä :D
 

Jeeves

Well-known member
Liittynyt
19.2.2004
Viestit
2520
Minardi fani sanoi:
löytyyhän siihen vaikka mitä päivityksiä....mutta ettet vaan sekota nyt tuota gp4 peliin?? GP4:ssa on tosi hyvä pito...Gp3 taas saa ajaa varovasti kun pitoa on nii vähän,...ainakin minun auton säädöillä :D
Ei, kyllä se on GP3, mitä olen pelaillut. ;)

Tuosta pidosta vielä sen verran, että vuoden '98 autoilla eau rougen läpi ajaminen kaasu pohjassa tuskin oli kovinkaan helppoa. GP3:ssa siinä onnistuu lapsikin.
 

Ayrton-Ana

Well-known member
Liittynyt
5.2.2005
Viestit
868
Pelaamassani F1 Championship Season 2000:ssa (jota joudun pelailemaan edellämainituista syistä) ketuttaa, kun pelaan ilman mitään apuja ja mestaruussarjassa, että lähes joka toinen kisa on sateella, niin paalupaikka-etu katoaa sen siliän tien auton sutiessa hullun lailla. En haluaisi käyttää apuja, koska muuten ajaminen ilman luistonestoja ja automaattivaihtestoja on hienoa, paitsi lähdöissä. Tosin auto kiihtyy ärhäkämmin manuaalilla, mutta tuo sutiminen. :jaska:
 

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
2168
Aivan törkeää, ettei tietokoneelle voi tehdä F1-simulaatioita enää. Jollekin pleikkarille vaan jotain surkupelejä. Pitääpä valittaa asiasta Bernielle...
 
Ylös