Dieselmoottori
Well-known member
- Liittynyt
- 25.4.2021
- Viestit
- 4443
Aivan. Valenciahan tämä olikin. Nopeasti ajattelin että Vietnamin radasta kyse. Pitäs katsoa ajatuksella ennenkuin mitään kirjoittaaViimeinen kisa järjestettiin tuolla jo 2012.
![Grinning face with big eyes :smiley: 😃](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f603.png)
Aivan. Valenciahan tämä olikin. Nopeasti ajattelin että Vietnamin radasta kyse. Pitäs katsoa ajatuksella ennenkuin mitään kirjoittaaViimeinen kisa järjestettiin tuolla jo 2012.
Korona söi Vietnamin ekan kisan, mutta korruptio ja Vietmanin kisapomon pidätys taisi syödä lopullisesti Vietanmin GP:n.Aivan. Valenciahan tämä olikin. Nopeasti ajattelin että Vietnamin radasta kyse. Pitäs katsoa ajatuksella ennenkuin mitään kirjoittaamutta Vietnamin GP:n söi korona
Aamen! Nyt niitä lokareita, monsuunirenkaita ja lisää maavaraa kehiin!
Ei formulassa kuulu olla lokareita. Lokariautot ajaa eri luokassa.Aamen! Nyt niitä lokareita, monsuunirenkaita ja lisää maavaraa kehiin!
Aivan sama kuuluuko vai ei, kunhan on pienempi kynnys ajaa märällä. Ei pitänyt halokaan kuulua, eikä V10, V8 ja V6 koneetkaan. Maailman parhaat kuskit ja pelataan varikolla korttia koska undriveable vesisuihkun takia. Luulen että päättäjissäkin herätään että vesikelit ovat tulleet jäädäkseen.Ei formulassa kuulu olla lokareita. Lokariautot ajaa eri luokassa.
Epäilenpä että ei siinä kukaan valmistaja pystyisi mitään ihmeitä tekemään tuolle Belgian ongelmalle eli näkyvyydelle. Ennemmin voisin kuvitella että tilannetta voitaisiin parantaa vaikkapa sadekelin rengasta kaventamalla. Vähemmän vettä syrjäytettävänä renkaan alta merkitsisi myös vähemmän vettä ilmassa.Pirelli vaihtoon vaihtoon vaan jos ei pysty kehittämään jotain hydrodynaamisesti fiksumpaa vaihtoehtoa. Michelin, Firestone?
Mick on ollut vähän hidas herääjä, ainakin pikkuluokissa. Jos sama trendi jatkuu, niin ensi kaudella on syytä odottaa tasonnostoa.Onko porukka täällä vielä vakuuttunut nuoremmasta Schumista?
Kun on joutunut ajamaan suurimman osan kaudesta peräpään sijoilla Haasilla.
Ja vaikea on vielä sanoa että kuinka hyvä Mick todellisuudessa on. Mutta mielestäni hän on onnistunut päihittämään Mazepinin säännöllisesti kauden aikana, tosin ongelma on ollut tällä kaudella se että.
Molemmat tallikaverukset eivät tule oikein keskenään toimeen hyvin. Mikä haittaa tallin ilmapiiriä todella paljon.
Kun pitäisi vaikeuksissa olevan tallin molempien kuskien, yrittää yhdessä nostaa tallia eteenpäin.
Ei ole kyllä vielä vakuuttanut. Jotain hyviä kisoja muistaakseni kakkosissa ajoi.Onko porukka täällä vielä vakuuttunut nuoremmasta Schumista?
Enemmän kyse oli siitä, että kisan lähtöaikaa vietiin myöhemmäksi (muistaakseni klo 17) eurooppalaisia TV-katsojia ajatellen, ja sateet tuolla alueella iskevät useimmiten alkuiltaan. Näin myös tapahtui ja siinä vaiheessa kun rata olisi kenties ollut ajettavassa kunnossa oli jo liian pimeää.Minä muistan aikoinaan kun oli toi Malesian kaatosade farssikisa 2009. Niin silloin monet lajin fanit kritisoivat lajin johtoa siitä, että ylipäätänsä Malesian osakilpailua järjestettiin tuohon aikaan vuodesta.
Koska tuohon aikaan vuodesta nimenomaan siellä sataa todella paljon vettä muutenkin. Ja sitten lopulta FIA siirsi Malesian kisaa kalenterissa lokakuulle.
Ehkä joku Hulkenberg tai Perezin tasoinen kokenut kuski olisi ollut paikallaan, ja auttanut Haasin tämän vuoden kehitystyön viemisessä eteenpäin. Koska kokeneella kuskilla on se etu verrattuna aloittelijaan, että on kokemusta lajin autoista vuosikymmenen ajan. Jolloin kokemuksen avulla tietää sitten miten niitä autoja säätää oikein ja jne.Sanoin jo ennen kauden alkua että Haas löi kätensä paskasaaviin kun lähti kauteen rookie-kuskeilla. Enkä ollut väärässä. Miten tuollaiset osaisi mitään kehittää, kun ei ole edes kokemusta? Vaan minkäs teet kun toinen tuo rekkakaupalla ruplia ja toinen Fefen patit.
Minusta voisivat olla pakollisset saderenkaiden yhteydessä, jos se edesauttaa sateella ajamista + se maavaran korottaminen.Ei formulassa kuulu olla lokareita. Lokariautot ajaa eri luokassa.