F1-vedonlyönti

Jeeves

Well-known member
Liittynyt
19.2.2004
Viestit
2520
WebSlave sanoi:
Se onkin suurin osasyy siihen, miksei Alonso ole ykkössuosikki maailmanmestariksi ensi kaudella. Siitä huolimatta McLarenilla on yksi MM-sirkuksen suurimmista resursseista, voittoa tuottava talous, nykyaikaisimmat tilat ja maailmanmestari ratissa. Niillä myös niitä aivoja voidaan hankkia lisää. Ei ensikaudeksi, mutta jatkossa.
Toki. Mutta oletko miettinyt sitä, että jos asiat ovat noin loistavasti Paragonin pojilla, miksi niitä aivoja vuotaa firmasta ulos?
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Jos pelaisin sijoittaisin koko omaisuuteni Kimiin yli kahden olevilla kertoimilla.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Jeeves sanoi:
Toki. Mutta oletko miettinyt sitä, että jos asiat ovat noin loistavasti Paragonin pojilla, miksi niitä aivoja vuotaa firmasta ulos?
Enpä juuri ole viitsinyt vaivata päätäni asialla, josta minulla ei kuitenkaan ole riittävästi pohjatietoa minkäänlaisen arvion tekoon. Syythän voivat olla yksilöllisetkin, eivätkä suoranaisesti liity McLareniin.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Observer sanoi:
Jos pelaisin sijoittaisin koko omaisuuteni Kimiin yli kahden olevilla kertoimilla.
Jos et pelaa niin älä edes mieti miten pelaisit. Sehän on yhtä fiksua kuin täyttää lottoruudukko ja katsoa olisitko voittanut.:nope:
 

Betelgeuze

Well-known member
Liittynyt
27.2.2006
Viestit
557
Ensi vuoden Renault-kuskien mestaruuskertoimet ovat kyllä ehdottomasti parhaimpia. Kertoimet ovat suhteettoman suuria kun otetaan huomioon, että talli on voittanut tuplamestaruudet kahdella edellisellä kaudella.

Menestys johtuu pääosin autosta eikä kuljettajasta.
 

poko

Well-known member
Liittynyt
17.4.2005
Viestit
1231
David Coulthard - Mark Webber Paremmin sijoittuva - F1 Championship 2007 Formula 1 1.55 - 2.30

Tälläistä tarjolla expektillä. Kyllä tämä helposti 50-50 menee joten Webber nousee ihan hyväksi pelivalinnaksi.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Jaahas, nostetaanpas tätä toikkia näin kauden alla. Muuan foorumilla törmäsin ketjuun ensi kauden maailmanmestarin veikkaamisesta. Mielestäni erittäinkin huomionarvoista on bwin.com vedonlyöntisivuston 2.8 kerroin Kimin maailmanmestaruudesta. Käytännössähän Kimin mestaruuden todennäköisyys tulisi olla yli 1/2.8=35,7% jotta tolla vedolla saavutetaan positiivinen odotusarvo. Täytynee jokunen vihreä seteli pistää tolle vedolle. Alla lista kokonaisuudessaan:

Kimi Raikkonen (FIN/Ferrari) 2.80
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 3.20
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 6.00
Fernando Alonso (ESP/Renault) 8.00
Heikki Kovalainen (FIN/McLaren) 15.00
Nick Heidfeld (GER/BMW-Sauber) 30.00
Nico Rosberg (GER/Williams) 40.00
Nelson Piquet Jr. (BRA/Renault) 40.00
Robert Kubica (POL/BMW-Sauber) 50.00
Jenson Button (GBR/Honda) 100.00
Mark Webber (AUS/Red Bull) 150.00
Timo Glock (GER/Toyota) 150.00
Jarno Trulli (ITA/Toyota) 150.00
Sebastian Vettel (GER/Toro Rosso) 200.00
David Coulthard (GBR/Red Bull) 200.00
Sébastien Bourdais (FRA/Toro Rosso) 250.00
Rubens Barrichello (BRA/Honda) 300.00
Kazuki Nakajima (JPN/Williams) 400.00
Giancarlo Fisichella (ITA/Force India) 750.00
Takuma Sato (JPN/Super Aguri) 1000.00
Anthony Davidson (GBR/Super Aguri) 1000.00
Adrian Sutil (GER/Force India) 1000.00
Toinen ihan mielenkiintoinen kohde on sportingbetillä:

Most wins in Formula 1 in 2008:

Raikkonen Most Wins In 2008 2.75
Hamilton Most Wins In 2008 3.50
Alonso Most Wins In 2008 4.00
Massa Most Wins In 2008 5.00
Heidfeld Most Wins In 2008 17.00
Kubica Most Wins In 2008 21.00
Button Most Wins In 2008 51.00
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
No niin, Super Agurin tallipäällikkö vinkkas meikäläiselle, että Aguri kulkee kovaa tulevalla kaudella. Ferrarin pohjapiirrustukset on kopioitu ja Massan kanssa on harrastettu sitä kuuluisaa vispiläkauppaa.

Juu ja rahat laitoin välittömästi Takuma Saton puolesta. Ja huntin paukulla, ofkoors.

:frank:
 

Vertti

Well-known member
Liittynyt
16.3.2008
Viestit
1533
Sijainti
Helsinki
Hyviä mestaruuskertoimia!

Nostetaas nostetaas.

Oon nyt katsellut noita mestaruudesta tarjottavia kertoimia ja kyllä sieltä pari pelattavaa löytyy. Ferrarikaksikolle tarjotaan ihan hyviä kertoimia.

Kimi Räikkönen 6.00 (Bwin)

Räikkönen taistelee ehdottomasti mestaruudesta. Vaikka homma ei olisi läpihuutojuttu niin kyllä kutosen kertoimella kannattaa pelata. Räikkösen mestaruusmahdollisuudet ovat varmaan jotain 20-30% joten kyllä tuo on ihan kiva ylikerroin.

Lewis Hamilton 3.50 (Bwin)


Vaikka jotkut povaavat Hamiltonille ja McLarenille huonompaa kautta olen aika varma siitä, että mestaruus ratkeaa Hamiltonin ja Räikkösen välillä. Massa ei todennäköisesti pysty samanlaiseen huippukauteen kun vimeksi ja Kubica ei varmaan ihan pysty mestaruudesta taistelemaan (mutta jos joku uskoo siihen bet-at-home tarjoaa Kubicalla 10.00 kerrointa.) Hieman ehkä pieni kerroin, mutta Hamilton on kuitenkin erittäin vahva mestariehdokas.

Itse pitää ainakin 20€-100€ panostaa Räikköselle ja jos rikas mies mä oisin panostaisin Hamiltonille 200€ ja Räikköselle 100€ jotta nettoa tulis varmasti ees se 300€ jomman kumman voittaessa.

Mun arviot perustuu sitten ihan mutuun enkä oo mikään vedonlyönti ammattilainen, mutta mua ainakin houkuttaa tuo Räikkösen kerroin ja paljon.
 
Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Itse pitää ainakin 20€-100€ panostaa Räikköselle ja jos rikas mies mä oisin panostaisin Hamiltonille 200€ ja Räikköselle 100€ jotta persnettoa tulis varmasti ees se 300€ jomman kumman voittaessa.
Persnetto=tappio.

Itse aion hakea kertoimia ja laittanen roposeni ainakin Nickille ja Vettelille.
 

Vertti

Well-known member
Liittynyt
16.3.2008
Viestit
1533
Sijainti
Helsinki
Persnetto=tappio.

Itse aion hakea kertoimia ja laittanen roposeni ainakin Nickille ja Vettelille.
Juu ei oo taas ollut aivot oikeen toiminnassa. Kiitos huomatuksesta. Ja jos saksalaisia aiot pelata niin Heidfeldin isoin kerroin tällä hetkellä on 30.00 ja Vettelille saa 35.00. Ihan kelpo kertoimia ei siinä mitään, mutta itse mielummin pelaan sellasia jotka osuu hieman useemmin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Juu ei oo taas ollut aivot oikeen toiminnassa. Kiitos huomatuksesta. Ja jos saksalaisia aiot pelata niin Heidfeldin isoin kerroin tällä hetkellä on 30.00 ja Vettelille saa 35.00. Ihan kelpo kertoimia ei siinä mitään, mutta itse mielummin pelaan sellasia jotka osuu hieman useemmin.
Tarkoitus ei olekaan laittaa satasia likoon, vaan ehkä vitosia. Ei sitten ota päähän jos ei osu.
 

Vertti

Well-known member
Liittynyt
16.3.2008
Viestit
1533
Sijainti
Helsinki
Tarkoitus ei olekaan laittaa satasia likoon, vaan ehkä vitosia. Ei sitten ota päähän jos ei osu.
Juu en arvellutkaan sun heittäväs rahaa kaivoon. Formula1 mestaruudesta voi lyödä vetoa vaan niin harvoin, että pitäis olla aika varakas jotta uskaltaisi lyödä 100€ panoksella jostakin jonka kerroin on yli 30.

Siitä puheen ollen vois ehkä just jollain vitosella kokeilla Red Bullin ja Toyotan tallimestaruutta kun kummallakin kerroin yli 35.00. Toyolla sais yli 50 kertasena rahat takas!
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Hamiltonin mestaruudestahan meinasi saada oikein kovan paukun kiinni tossa pari vuotta sitten. Kerroin oli muistaakseni jotain yli kymmenen korvilla ja vasta jotain kuudenneksi kovin. Näin ainakin Veikkauksella, jossa mm. Heikki Kovalainen oli saanut kovemman kertoimen :D

Itse aion pelata ahkerasti tulevalla kaudella supertriplaa. Tulevalla kaudella kannattaa varmaan hakea aika yllättäviä muodostelmia pienellä panoksella. Aika-ajoissa Hamilton-Massa lienee jälleen kovaa valuuttaa.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Aika-ajoissa Hamilton-Massa lienee jälleen kovaa valuuttaa.
Noita nyt on turha arvuutella ennen kuin nähdään todelliset voimasuhteet. Jos Toyota on hyvässä vauhdissa myös kisoissa, niin Trulli voi olla kova sana aika-ajossa.
 

|EdU|

Scuderia Ferrari
Liittynyt
23.12.2008
Viestit
1927
Sijainti
Järvenpää
Itte ainakin meinaan vetästä tota formulavakioo tulevalla kaudella. Jos vaikka sattuisi joku yllättävä rivi napsahtamaan kohilleen. :rolleyes:
 

Deep Throat

Well-known member
Liittynyt
30.6.2007
Viestit
784
Sijainti
Turku
Meni sen verran hyvin foorumiveikkaukset ja F1 Manager viime vuonna, että ajattelin maksullisiin siirtyä. Ulkomaisilla veikkausfirmoilla kuulemma paremmat kertoimet kuin veikkauksella; ei kukaan sattuisi tietämään jotain hyvää vaihtoehtoa?
linkki olisi kiva :)
 

Latyrx

Vaihtopenkin Eberi
Liittynyt
25.5.2008
Viestit
691
Sijainti
Mika Salon taikalasit
Meni sen verran hyvin foorumiveikkaukset ja F1 Manager viime vuonna, että ajattelin maksullisiin siirtyä. Ulkomaisilla veikkausfirmoilla kuulemma paremmat kertoimet kuin veikkauksella; ei kukaan sattuisi tietämään jotain hyvää vaihtoehtoa?
linkki olisi kiva :)
NordicBet.com :thumbup:
 
Ylös